تاریخ انتشار : شنبه 23 اکتبر 2021 - 21:33
کد خبر : 13222

فرصتی برای تئاتری‌ها

فرصتی برای تئاتری‌ها

ایسنا/اصفهان کانون تئاتر دانشگاه اصفهان، مهلت ارسال اثر به دومین جشنواره‌ی استانی نمایشنامه‌خوانی و اجراخوانی «شهرزاد» را تا دهم خرداد ماه تمدید کرد. سیدعلی حسینی، یکی از دبیران جشنواره‌ی «شهرزاد» به ایسنا گفت: کانون تئاتر دانشگاه اصفهان از سال ۱۳۹۷ رویکرد جدیدی را برای فعالیت‌های خود در پیش گرفت که حاصل آن، حضور دانشجویان علاقه‌مند به

فرصتی برای تئاتری‌ها

ایسنا/اصفهان کانون تئاتر دانشگاه اصفهان، مهلت ارسال اثر به دومین جشنواره‌ی استانی نمایشنامه‌خوانی و اجراخوانی «شهرزاد» را تا دهم خرداد ماه تمدید کرد.

سیدعلی حسینی، یکی از دبیران جشنواره‌ی «شهرزاد» به ایسنا گفت: کانون تئاتر دانشگاه اصفهان از سال ۱۳۹۷ رویکرد جدیدی را برای فعالیت‌های خود در پیش گرفت که حاصل آن، حضور دانشجویان علاقه‌مند به تئاتر در جشنواره‌ی نماوای تهران و اجرای چندین تئاتر و نمایشنامه خوانی در دانشگاه بود و برپایی جشنواره‌ی «شهرزاد» نیز در همین راستاست.

وی ادامه داد: به دلیل شیوع ویروس کرونا فضای تئاتر اصفهان دچار رکود شده و هدف بنده و شیما کهفی، دیگر دبیر جشنواره، از برگزاری دومین دوره‌ی این جشنواره، علاوه بر ایجاد پویایی در جامعه تئاتر، کمک به دیده شدن استعدادهاست.

حسینی تصریح کرد: موضوع جشنواره‌ی «شهرزاد» آزاد است و علاقه‌مندان در دو قالب نمایشنامه خوانی و اجرا خوانی می‌توانند در آن شرکت کنند.

وی یادآور شد: این جشنواره تا ۱۰ خردادماه پذیرای اثر متقاضیانی است که از سراسر استان اصفهان، آثار خود را در قالب متن به نشانی shahrzaduitheater@gmail.com  ارسال کنند. نتیجه‌ی پذیرفته‌شدگان بازبینی اولیه ۱۵ خرداد ماه اعلام می‌شود و سپس، این افراد فرصت دارند تا ۳۱ مرداد ماه اثر خود را در قالب فیلم به دست ما برسانند.

به گفته‌ی دبیر جشنواره‌ی شهرزاد، سعید محسنی، فهیمه سیاحیان و محسن عرب زاده، داوران این جشنواره هستند و اواخر مهر ماه سال جاری، بهترین گروه، بهترین کارگردان، بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر مرد را معرفی می‌کنند؛ البته، در انتخاب بهترین گروه، رأی تماشاگران نیز اثرگذار است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها