تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 دسامبر 2021 - 17:59
کد خبر : 179663

فرودگاه خوی تعطیل نیست

فرودگاه خوی تعطیل نیست

ایسنا/آذربایجان غربی رییس فرودگاه خوی گفت: شایعه تعطیلی فرودگاه خوی کذب است. هادی علیلو در گفت و گو با ایسنا با انتقاد از انتشار برخی شایعات بی اساس در خصوص بسته شدن فرودگاه خوی تصریح کرد :متاسفانه برخی در فضای مجازی با انتشار خبر دروغ بسته شدن فرودگاه موجب تشویش اذهان عمومی شدند که توصیه می کنم عدالت

فرودگاه خوی تعطیل نیست

ایسنا/آذربایجان غربی رییس فرودگاه خوی گفت: شایعه تعطیلی فرودگاه خوی کذب است.

هادی علیلو در گفت و گو با ایسنا با انتقاد از انتشار برخی شایعات بی اساس در خصوص بسته شدن فرودگاه خوی تصریح کرد :متاسفانه برخی در فضای مجازی با انتشار خبر دروغ بسته شدن فرودگاه موجب تشویش اذهان عمومی شدند که توصیه می کنم عدالت و انصاف را در اطلاع رسانی رعایت کنند.

وی بابیان اینکه شایعه تعطیلی فرودگاه خوی از اساس کذب است، گفت: ابطال موقت پروازهای ایران ایر به دلیل کمبود ناوگان عملیاتی به معنای تعطیلی  و بسته شدن فرودگاه خوی نیست.

رییس فرودگاه خوی افزود: رایزنی با ایرلاین های مختلف برای ارایه خدمات پروازی بهتر به فرودگاه خوی در دستور کار قرار گرفته است.

علیلو با بیان اینکه در طول یکسال اخیر پیشرفت های قابل ملاحظه ای  در زیر ساخت های تجهیزاتی و عملیاتی تجهیز به مدرن ترین سیستم های اطفا حریق برای افزایش ایمنی، نوسازی کامل سیستم های گرمایشی و هوارسان برای تکریم مسافران انجام‌ شده است، تصریح کرد: تعریض باند برای پذیرش هواپیماهای پهن پیکر و انتشار طرح های ناوبری جدید که امکان نشست و برخاست در شرایط دید کم را فراهم می سازد از دیگر کارها و اقدامات برای مجهز نمودن فرودگاه خوی است.

وی شروع قریب الوقوع پروژه روشنایی باند باتخصیص اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال را از مهم ترین اتفاقات در توسعه و پیشرفت شهرستان فرودگاه خوی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه این اعتبار تخصیص یافته و برای عملیاتی شدن به پیمانکار ذی صلاح واگذار شده است.

علیلو تصریح کرد:  آسمان نیلگون خوی و فرودگاه زیبایش بهتر و بیشتر از هر زمان دیگری پذیرای هواپیماها و پروازها است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها