تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 5 آگوست 2021 - 13:57
کد خبر : 69730

فعالیت در حوزه رسانه کار هر کسی نیست

فعالیت در حوزه رسانه کار هر کسی نیست

  فرمانده تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: فعالیت در حوزه رسانه کار هر کسی نیست. سرهنگ ستاد علی دلاور روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اصحاب رسانه با توجه به فضایی که در جهان حاکم است و به خصوص فضای رسانه‌ای، فضای مجازی و فضاهای خبری

فعالیت در حوزه رسانه کار هر کسی نیست

  فرمانده تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: فعالیت در حوزه رسانه کار هر کسی نیست.

سرهنگ ستاد علی دلاور روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اصحاب رسانه با توجه به فضایی که در جهان حاکم است و به خصوص فضای رسانه‌ای، فضای مجازی و فضاهای خبری و خبرگزاری‌ها، از اهمیت بسیار خاص و مهمی برخوردار هستند.
به گزارش ایسنا، وی افزود: عرصه رسانه، افرادی را می‌طلبد که با ذوق، سلیقه، علم، دانش و مهارت و تخصص بتوانند در فضایی که با توجه به هجمه‌های اطلاعاتی مختلف بر علیه کشورها و سیاست‌های خاصی که هر یک دنبال می‌کنند و با شیوه‌ها و روش‌های مختلفی پیگیر اهداف شوم خود هستند، فعالیت کنند.
وی ادامه داد: با این حجم از اطلاعات، کار هر کسی نیست که با سرعت، دقت و صحت تمام، اخبار و اطلاعات را در فضای رسانه‌ای منطقه و کشور خود داشته باشد و بتواند طوری عمل کند که اعتماد و اطمینان مخاطبان را به این رسانه جلب کرده و باعث سلب اعتبار نشود که در نهابت این امر یک مسئولیت بسیار سنگینی است.
دلاور گفت: وظیفه ساده رسانه، حق گویی و حق طلبی بوده و اعتماد و اطمینان مردم نیز بزرگترین سرمایه‌ای است که بایستی در میان مخاطبان خود جلب ‌کند.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها