تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 نوامبر 2021 - 23:09
کد خبر : 103197

فعالیت ۱۷۶ نیروی راهداری کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروز

فعالیت ۱۷۶ نیروی راهداری کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت ۱۷۶ نیروی راهداری با پوشش بیش از ۲۰۰ خودروی سبک و سنگین خبر داد. به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد، محمد حسین نصیری چهارشنبه در نشست با خبرنگاران، گفت: ۷۶ خودروی سنگین، ۷۲ دستگاه نیمه سنگین و ۶۲ خودروی سبک

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت ۱۷۶ نیروی راهداری با پوشش بیش از ۲۰۰ خودروی سبک و سنگین خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد، محمد حسین نصیری چهارشنبه در نشست با خبرنگاران، گفت: ۷۶ خودروی سنگین، ۷۲ دستگاه نیمه سنگین و ۶۲ خودروی سبک پوشش خدماتی در محورهای مختلف استان را انجام می‌دهند.
وی با بیان اینکه ۱۰ اکیپ گشت کنترل نامحسوس نیز در مناطق هدف فعال شده است، افزود: ۲۳ اکیپ فعالیت خدماتی در جاده‌های استان را انجام می‌دهند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدمات انجام گرفته برای استقبال ایمن از نوروز۹۸ ، خاطرنشان کرد: ۱۳۰۰ کیلومتر خط کشی جاده‌ها انجام گرفته است.
نصیری راد روشنایی تونل‌ها و جاده‌ها را از دیگر برنامه‌های عملیاتی شده دانست و تصریح کرد: همچنین لکه گیریمحورها، پاکسازی ورودی شهرها و تعویض، تعمیر و نصب علائم انجام گرفت.
وی ادامه داد: ۱۰۰۰ مورد نصب و تعویض علائم عملیاتی شد.
نصیری اضافه کرد: همچنین ۱۰ راهدارخانه پوشش ویژه طرح نوروزی را انجام می‌دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها