تاریخ انتشار : یکشنبه 28 نوامبر 2021 - 19:52
کد خبر : 128199

محاکمه یک پلیس متهم به قتل زن جوانی در انگلیس

محاکمه یک پلیس متهم به قتل زن جوانی در انگلیس

یک مامور پلیس در انگلیس که به ربودن و قتل زنی جوان در لندن متهم شده است برای آغاز مراحل دادرسی و محاکمه در دادگاه حاضر شد. به گزارش ایسنا، “وِین کوزنس” ۴۸ ساله متهم است که “سارا اورارد”، زنی ۳۳ ساله از ساکنین شهر لندن را هنگام بازگشت به خانه ربوده و به قتل

محاکمه یک پلیس متهم به قتل زن جوانی در انگلیس

یک مامور پلیس در انگلیس که به ربودن و قتل زنی جوان در لندن متهم شده است برای آغاز مراحل دادرسی و محاکمه در دادگاه حاضر شد.

به گزارش ایسنا، “وِین کوزنس” ۴۸ ساله متهم است که “سارا اورارد”، زنی ۳۳ ساله از ساکنین شهر لندن را هنگام بازگشت به خانه ربوده و به قتل رسانده است.

این زن جوان انگلیسی روز سوم مارس شب‌هنگام از آپارتمان یکی از دوستانش به قصد بازگشت به منزل خارج شد اما هرگز به مقصد نرسید.

ناپدید شدن سارا اورارد در رسانه‌های انگلیس بازتاب گسترده‌ای پیدا کرد. این ماجرا سپس با دستگیری و بازداشت شدن یکی از نیروهای پلیس پایتخت به اتهام دست داشتن در این جنایت ابعاد گسترده‌تری پیدا کرد.

پلیس مرکزی لندن می‌گوید وِین کوزنس سال ۲۰۱۸ به عضویت این نیرو درآمده و اخیرا تحت فرماندهی یگان مامور حفاظت از اماکن پارلمانی و سفارتخانه‌های خارجی در پایتخت انگلیس مشغول به خدمت شده بود.

کوزنس روز شنبه در حالی که لباس ورزشی خاکستری به تن داشت در دادگاه حاضر شد و در حالت ایستاده به اتهاماتی که در این جلسه کوتاه دادرسی قرائت شد، گوش داد.

این مامور پلیس تا پیش از حضور در جلسه دادگاه کیفری که روز سه‌شنبه برگزار می‌شود تحت بازداشت موقت قرار گرفته است.

به گزارش یورونیوز، جسد سارا اورارد که وِین کوزنس متهم به قتل او شده روز چهارشنبه گذشته در منطقه‌ای جنگلی در کنت، واقع در جنوب شرق لندن پیدا شد. این جنایت همچنین بازتاب‌های اجتماعی و سیاسی گسترده‌ای در انگلیس داشته و موجب اعتراضات عمومی در این کشور شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها