تاریخ انتشار : دوشنبه 22 نوامبر 2021 - 23:13
کد خبر : 115178

محموله 470 کیلویی هروئین به تهران نرسید/کشف 844کیلو موادمخدر از یک نیسان

محموله 470 کیلویی هروئین به تهران نرسید/کشف 844کیلو موادمخدر از یک نیسان

عکس تزئینی ست ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: روز گذشته محموله 844 کیلویی موادمخدر شامل 470 کیلو هروئین و 374 کیلو تریاک در عملیات مشترک با پلیس اصفهان کشف شد. سردار عبدالله حسنی به تشریح جزئیات پرداخت و اظهار کرد: در پی اقدامات پیگیری های ویژه و شبانه روزی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر اطلاعاتی

محموله 470 کیلویی هروئین به تهران نرسید/کشف 844کیلو موادمخدر از یک نیسان
عکس تزئینی ست

ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: روز گذشته محموله 844 کیلویی موادمخدر شامل 470 کیلو هروئین و 374 کیلو تریاک در عملیات مشترک با پلیس اصفهان کشف شد.

سردار عبدالله حسنی به تشریح جزئیات پرداخت و اظهار کرد: در پی اقدامات پیگیری های ویژه و شبانه روزی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر اطلاعاتی از انتقال یک محموله بزرگ مواد از شرق به پایتخت کشور به دست آمد.

وی ادامه داد: ماموران در تحقیقات خود دریافتند که سوداگران مرگ، انتقال این محموله را از طریق کویر مرکزی به استان اصفهان و از آنجا به تهران را در سر دارند که در همین راستا هماهنگی های لازم درون و برون سازمانی صورت گرفت.

این مقام انتظامی به اعزام یک تیم اطلاعاتی عملیاتی از پلیس مبارزه با موادمخدر استان و مشارکت چند تیم عملیاتی از ماموران انتظامی استان اصفهان اشاره و تصریح کرد: بامداد روز گذشته و در اقدامی هماهنگ و ضربتی، نیسان حامل این محموله حوالی شهرستان اردستان شناسایی و متوقف شد.

سردار حسنی با اعلام این که در این عملیات 844 کیلو و 680 گرم ماده مخدر که 470 کیلو و 150 گرم آن هرویین و مابقی از نوع تریاک بود کشف شد و دو سوداگر مرگ نیز دستگیرشدند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس سمنان، فرمانده انتظامی استان سمنان در همین خصوص ز تلاش و اقدامات موثر ماموران مبارزه با موادمخدر این استان و همکاری مطلوب پلیس اصفهان قدردانی و تاکید کرد: برخورد قاطع و بدون اغماض پلیس با سوداگران مرگ تا ریشه کنی این بلای خانمانسوز استمرار دارد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها