تاریخ انتشار : شنبه 30 اکتبر 2021 - 15:34
کد خبر : 32011

محور ارتباطی زنجان – طارم – منجیل؛ چشم‌انتظار تخصیص اعتبار

محور ارتباطی زنجان – طارم – منجیل؛ چشم‌انتظار تخصیص اعتبار

 فرماندار طارم گفت: بزرگ‌ترین مشکل ما در رابطه با پروژه محور ارتباطی زنجان – طارم – منجیل تخصیص اعتبار است. ستار صفری در رابطه با اقدامات انجام شده در خصوص پروژه محور ارتباطی زنجان – طارم – منجیل، اظهار کرد: این محور ارتباطی یکی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۲ بوده و

محور ارتباطی زنجان - طارم - منجیل؛ چشم‌انتظار تخصیص اعتبار

 فرماندار طارم گفت: بزرگ‌ترین مشکل ما در رابطه با پروژه محور ارتباطی زنجان – طارم – منجیل تخصیص اعتبار است.

ستار صفری در رابطه با اقدامات انجام شده در خصوص پروژه محور ارتباطی زنجان – طارم – منجیل، اظهار کرد: این محور ارتباطی یکی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۲ بوده و از پروژه‌های دارای ردیف ملی در حوزه راه است.

وی افزود: در فازبندی‌های مختلف کار، اکثر فازها در محدوده استان زنجان و شهرستان طارم انجام شده و حدود ۱۰ تا ۱۲ کیلومتر بین شهرستان زنجان و طارم (بین روستاهای سولوچای تا بالای روستای سرخه‌دیزج) مانده که بسیار هزینه‌بر است و متاسفانه طی چند سال اخیر بحث تخصیص اعتبار آن با مشکل جدی مواجه شده و با وجود حضور پیمان‌کار، فعالیت به اندازه‌ای کند است که به تعطیلی می‌زند.

این مسئول با بیان اینکه حدود ۷ کیلومتر نیز در انتهای راه و محدوده استان گیلان باقی مانده که در دست پیمان‌کار است ولی متاسفانه کار در آن جا نیز به کندی پیش می‌رود، تصریح کرد: بزرگ‌ترین مشکل ما در رابطه با پروژه محور ارتباطی زنجان – طارم – منجیل تخصیص اعتبار است و اگر تخصیص اعتبار صورت گیرد، قطعاً پروژه با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

صفری با بیان اینکه امسال‌ نیز اعتباری برای این پروژه مصوب شده‌ بود ولی تاکنون چیزی تخصیص نیافته‌ است، ادامه داد: هدف اصلی این پروژه در بین استان‌ها ارتباط بین استان‌های شمال‌غرب به شمال کشور است و با توجه به اینکه در حال حاضر بسیاری از افراد وقتی می‌خواهند از شمال‌غرب به استان‌های شمالی سفر کنند از سمت استان قزوین حرکت می‌کنند، اگر این محور احداث شود قطعاً شمال‌غرب کشور را راحت‌تر به شمال کشور متصل خواهد کرد.

فرماندار طارم خاطرنشان کرد: با اتمام کار محور ارتباطی زنجان – طارم – منجیل علاوه بر اینکه تردد آسان‌تر خواهدشد، کاهش مصرف سوخت محسوس می‌شود. همچنین با توجه به اینکه محور جدید برف‌گیر نیست و پیچ آنچنانی ندارد، سفر را راحت‌تر و در مجموع سفری ایمن‌تر و کوتاه‌تر به وجود خواهد آمد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها