تاریخ انتشار : یکشنبه 31 اکتبر 2021 - 23:27
کد خبر : 37726

مرکز فرهنگی شهید سلیمانی محله “بانبرز” افتتاح شد

مرکز فرهنگی شهید سلیمانی محله “بانبرز” افتتاح شد

  جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بر انجام فعالیت‌های فرهنگی در مناطق حاشیه‌نشین تاکید کرد. سردار «قدرت اله کریمیان» در حاشیه‌ی افتتاح مرکز فرهنگی شهید سلیمانی محله “بانبرز” اظهار کرد: توسعه فرهنگی مساله ای راهبردی در هر نظام اجتماعی به شمار می رود و اگر این موضوع مورد غفلت و سهل انگاری قرارگیرد ارکان مختلف

مرکز فرهنگی شهید سلیمانی محله "بانبرز"  افتتاح شد

  جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بر انجام فعالیت‌های فرهنگی در مناطق حاشیه‌نشین تاکید کرد.

سردار «قدرت اله کریمیان» در حاشیه‌ی افتتاح مرکز فرهنگی شهید سلیمانی محله “بانبرز” اظهار کرد: توسعه فرهنگی مساله ای راهبردی در هر نظام اجتماعی به شمار می رود و اگر این موضوع مورد غفلت و سهل انگاری قرارگیرد ارکان مختلف اجتماعی آسیب می‌بیند.

وی ادامه داد: بی شک تنزل نهادهای فرهنگی و بی توجهی به جایگاه ها و توسعه فرهنگی که می تواند فرزندان و آینده‌سازان این کشور را تربیت کند تاثیرات سویی بر نسل های آینده به دنبال خواهد داشت.

کریمیان اضافه کرد: به هر میزان مراکز فرهنگی و هنری در استان افزایش یابد، آسیب های اجتماعی و بزهکاری کاهش یافته و لازم است فعالیت های فرهنگی و هنری به مناطق حاشیه نشینی و کمتر توسعه یافته شهرهای استان سوق داده شود تا اقشار مختلف بتوانند از آثار آن بهره‌مند باشند.

جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) استان تاکید کرد: کلید توسعه و پیشرفت کشور ما طبق سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در دستان جوانان و نوجوانانی است که مرکز ثقل آن ها مساجد و مراکز فرهنگی و تربیتی می باشد و باید بیش از گذشته به این مهم توجه کرد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها