تاریخ انتشار : شنبه 20 نوامبر 2021 - 23:07
کد خبر : 109425

مرگ یک مقنی در کاشمر

مرگ یک مقنی در کاشمر

رئیس آتش‌نشانی کاشمر از فوت دومین مقنی در کمتر از یک سال بر اثر برق گرفتگی در چاه خبر داد. امیر نژاد رحیم در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان،عنوان کرد: ساعت 9 صبح امروز طی تماس تلفنی مردمی با سامانه فرماندهی 125، یک مورد برق گرفتگی در عمق چاه گزارش شد. وی ادامه داد:

مرگ یک مقنی در کاشمر
رئیس آتش‌نشانی کاشمر از فوت دومین مقنی در کمتر از یک سال بر اثر برق گرفتگی در چاه خبر داد.

امیر نژاد رحیم در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان،عنوان کرد: ساعت 9 صبح امروز طی تماس تلفنی مردمی با سامانه فرماندهی 125، یک مورد برق گرفتگی در عمق چاه گزارش شد.

وی ادامه داد: پس ازحضور آتش‌نشانان ایستگاه مرکزی در محل حادثه  با بررسی محل وقوع مشخص شد کارگر مقنی در عمق 25 متری چاه سقوط نموده و هیچ علائم حیاتی ندارد.

رئیس آتش‌نشانی کاشمر افزود: براساس بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد متوفی در عمق 12 متری بر اثر اتصالات و استفاده از وینچ برقی دچار حادثه برق گرفتگی شده به همین علت به عمق 25 متری سقوط می‌کند که متاسفانه با برخورد سر با کف چاه در دم فوت می‌کند.

وی با ابراز تاسف از این حادثه اظهار کرد: اواسط  تابستان سال گذشته نیز حادثه مشابهی در خیابان اردیبهشت اتفاق افتاد که منجر به فوت فرد شد.

نژادرحیم به شهروندانی که قصد حفاری چاه دارند توصیه کرد؛ ضمن استفاده از وینچ‌های استاندارد، وسایل ایمنی و حفاظت فردی را تامین نموده و هربار قبل از استفاده به دقت وسایل خود را چک و از سلامت آن‌ها مطمئن شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها