تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اکتبر 2021 - 19:08
کد خبر : 15788

مسیر موفقیت و شکست از یک جاده می‌گذرد

مسیر موفقیت و شکست از یک جاده می‌گذرد

ایسنا/قزوین یک کارآفرین گفت: مسیر موفقیت و شکست از یک جاده می‌گذرد و باید از شکست‌ها تجربه بگیریم؛ افرادی که می‌خواهند وارد عرصه مشاغل‌خانگی شوند باید ضمن گذراندن دوره‌های آموزشی تکرار و تمرین داشته باشند تا تجربه کسب کنند. پریسا اسدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از پنج سال قبل با پنج میلیون تومان سرمایه

مسیر موفقیت و شکست از یک جاده می‌گذرد

ایسنا/قزوین یک کارآفرین گفت: مسیر موفقیت و شکست از یک جاده می‌گذرد و باید از شکست‌ها تجربه بگیریم؛ افرادی که می‌خواهند وارد عرصه مشاغل‌خانگی شوند باید ضمن گذراندن دوره‌های آموزشی تکرار و تمرین داشته باشند تا تجربه کسب کنند.

پریسا اسدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از پنج سال قبل با پنج میلیون تومان سرمایه تصمیم گرفتم در زمینه‌ کیک خانگی، دسر و فینگر فود فعالیت کنم. در حال حاضر با گسترش فعالیت به سمت تولید سوسیس و کالباس خانگی آمدم البته در کنار آن نیز کیک خانگی و دسر آماده می‌کنم.

وی ادامه داد: در حال حاضر یک نفر تحت پوشش بنده است و با هم همکاری داریم؛ اگر تسهیلات ارائه شود می‌توانیم تجهیزات جدید خریداری کرده و تعداد افراد بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم البته این امر مستلزم وجود بازار و شناخت و اعتماد مردم به سوسیس و کالباس خانگی است چون در تولید سوسیس و کالباس خانگی سلامت‌محور بودن محصول برای مشتری مهم است.

این کارآفرین خاطرنشان کرد: هرچند تولید و کیفیت مهم هستند ولی بازاریابی مهم‌‎ترین رکن کسب و کار است و در صورت وجود مشتری و بازار می‌توان به سراغ افزایش تولید رفت. با وجود تبلیغات در عرصه‌های فضای مجازی بیشترین فروش خود را در تبلیغات چهره به چهره داشته‌ام چون اعتمادسازی در محصولات خانگی بسیار مهم است و اغلب مشتریان از آنان شناخت ندارند.

وی بیان کرد: یکی از مشکلات مشاغل خانگی این است که مردم از تولیدات و مشاغل خانگی آگاهی ندارند اگر جهاد دانشگاهی یک مجموعه و یا نمایشگاهی برای معرفی مشاغل و محصولات خانگی راه‌اندازی کند می‌توانیم این مشاغل و محصولات را به مردم معرفی کنیم.

اسدی تصریح کرد: مشاغل خانگی برای یک خانم بهترین گزینه اشتغال است چرا که با مشغول بودن در این شغل می‌تواند در منزل به امورات خانه و همسرداری رسیدگی کند و علاوه بر آن آرامش یک خانم در منزل بیشتر از محیط بیرون است؛ کسانی که علاقه ندارند مدیر داشته باشند مشاغل‌خانگی برایشان بهترین گزینه است چون خودشان رئیس خودشان هستند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که می‌خواهند وارد عرصه مشاغل‌خانگی شوند باید ضمن گذراندن دوره‌های آموزشی تکرار و تمرین داشته باشند تا تجربه کسب کنند و راه‌های رسیدن به نتیجه را آزمون و خطا کنند، افراد با تلاش مستمر و پافشاری بر فعالیت از شکست‌های خود باید تجربه کسب کنند. بنده بعد از چهار سال هنوز خود را در ابتدای مسیر می‌بینم اگر کسی هدف داشته باشد مسیر موفقیت و شکست یک جاده است و باید از شکست‌ها تجربه بگیریم.

این کارآفرین اظهار کرد: در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی افراد تازه وارد در کنار با تجربه‌ها می‌توانند آموزش ببینند و جهاد دانشگاهی نیز با ارائه تسهیلات و تبلیغات مسیر را برای مشاغل خانگی هموار کند چون بازاریابی و فروش یکی از از ارکان مهم کسب و کار به شمار می‌رود.

اسدی در پایان یادآور شد: فارغ‌التحصیلان دانشگاهی قبل از دانشگاه باید به سمت علایق خود حرکت کنند تا استعداد و مهارت آنان کشف و سپس جذب بازار شوند و در کنار آن در دانشگاه تحصیل کنند؛ اگر دانشجویان بدون توجه به علاقه در رشته‌ای تحصیل کنند پس از فارغ‌التحصیلی با مشکل مواجه خواهند شد بنابراین بهتر است پیش از تحصیل هدف شغلی خود را انتخاب کنند.

به گزارش ایسنا، این مصاحبه در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و معرفی پیشرانان توانمند استان صورت پذیرفت. کارفرمای این طرح ملی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده و جهاددانشگاهی مجری این طرح است؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات تکمیلی به سایت www.inhb.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها