تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آگوست 2021 - 22:03
کد خبر : 74170

مشکلات مناطق حاشیه‌نشین را حل خواهیم کرد/ شهر ایلام نیازمند نشاط اجتماعی است

مشکلات مناطق حاشیه‌نشین را حل خواهیم کرد/ شهر ایلام نیازمند نشاط اجتماعی است

منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر ایلام گفت: با همکاری دیگر اعضا شورا برای رفع مشکلات مناطق حاشیه‌نشین شهر ایلام تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت. «سعید انوری‌پور» با حضور در ایسنا، اظهار کرد: مشارکت بالای مردم استان با وجود دلخوری‌ها و مشکلات اقتصادی قابل تقدیر است و وظیفه منتخبان را بیش از

مشکلات مناطق حاشیه‌نشین را حل خواهیم کرد/ شهر ایلام نیازمند نشاط اجتماعی است

منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر ایلام گفت: با همکاری دیگر اعضا شورا برای رفع مشکلات مناطق حاشیه‌نشین شهر ایلام تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت.

«سعید انوری‌پور» با حضور در ایسنا، اظهار کرد: مشارکت بالای مردم استان با وجود دلخوری‌ها و مشکلات اقتصادی قابل تقدیر است و وظیفه منتخبان را بیش از پیش مهم می‌کند.

وی گفت:  فرزند ایل هستم اما هیچگاه نه در مرحله انتخابات و نه در بعد از آن نگاه ایلی نداشته‌ام از همه مردم  ایلات و طوایف استان که این رسالت را بر دوش من گذاشته‌اند قدردانی می‌کنم.

منتخب مردم ایلام در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی ادامه داد: باید فارغ از مسائل سیاسی دست در دست هم برای رفع مشکلات کار کنیم.

وی با بیان اینکه مردم مناطق حاشیه‌ای شهر ایلام در این انتخابات شرکت فعال داشته‌اند و با همکاری دیگر اعضا برای رفع مشکلات آنان تلاش خواهیم کرد، گفت: روح شهرمان مریض است و فقدان نشاط  در آن کاملا نمایان است که برای رفع این مشکلات باید مجدانه وارد عمل شویم.

انوری‌پور تاکید کرد: در این مسیر نیازمند کمک متخصصان ودانشگاهیان و خرد جمعی هستیم.

منتخب مردم ایلام در ششمین دوره شورای اسلامی شهر ایلام ادامه داد: جایگاه شوراها به عنوان پارلمان محلی رفیع است و حتی می‌تواند در قالب نماینده مجلس ظاهر شود.

وی تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد در کنار آسایش مردم به آرامش آنان هم رسیدگی کنیم و بتوانیم نشاط اجتماعی را به جامعه تزریق کنیم.

منتخب مردم ایلام در ششمین دوره شورای اسلامی شهر ایلام گفت: با مردم سیاسی‌کاری نخواهم کرد و خط قرمز من در تمام تصمیمات مردم خواهد بود و در این چهار سال خود را به معنای واقعی وقف مردم خواهم کرد.

منبع:ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها