تاریخ انتشار : یکشنبه 28 نوامبر 2021 - 22:40
کد خبر : 129098

مشکل آب‌گرفتگی در شهر نداریم

مشکل آب‌گرفتگی در شهر نداریم

معاون خدمات شهری شهردار زنجان گفت: در حال حاضر در شهر مشکل آب‌گرفتگی که سبب سختی تردد شود، در شهر نداریم. غلامحسن احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: پس از شروع بارندگی‌ها تاکنون در شهر زنجان آب‌گرفتگی که موجب مشکل شود، وجود نداشته است. این مسئول با اشاره به اقدامات انجام‌شده در

معاون خدمات شهری شهردار زنجان گفت: در حال حاضر در شهر مشکل آب‌گرفتگی که سبب سختی تردد شود، در شهر نداریم.

غلامحسن احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: پس از شروع بارندگی‌ها تاکنون در شهر زنجان آب‌گرفتگی که موجب مشکل شود، وجود نداشته است.

این مسئول با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای کاهش آب‌گرفتگی، ادامه داد: انجام اقداماتی از قبیل لای‌روبی و بازگشایی مسیل‌ها پیش از فرارسیدن زمان، تخلیه چاه‌های جذبی و … سبب کاهش آبگرفتگی در شهر شده است.

وی با اشاره به مشکلات کوی صدرا، افزود: با اقداماتی که انجام شده مشکل آبگرفتی در کوی صدرا حل شده و در بخش‌های مسکونی سایان و خان‌دره نیز که ساخت‌وسازهایی در مسیل رودخانه و سیلاب ایجاد شده، که برای کاهش مشکل در کف مسیل گودبرداری انجام شد تا مسیر هدایت آب تغییر کند.

احمدی تصریح کرد: در میدان ارتش و داخل پادگان افزایش سطح آب را شاهد بودیم که پیش از آنکه بیشتر شود، مشکل آن حل شد و مشکل بالا آمدن آب در رختشویخانه به طور موقت برطرف شده است و اقداماتی برای راه‌حل دائم در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان، یادآور شد: در حال حاضر همه نیروهای آتش‌نشانی شهر زنجان در حالت آماده‌باش هستند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها