تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دسامبر 2021 - 20:58
کد خبر : 149509

نصب 90 دوربین جدید نظارتی در قم

نصب 90 دوربین جدید نظارتی در قم

ایسنا/قم معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم گفت: تنها راه مدیریت خریدهای شب عید باید از سوی خود اتحادیه‌ها صورت گیرد. بیژن سلیمان پور ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد اظهار داشت: با توجه به احترام به معیشت و کسب‌وکار مردم نمی‌توان

نصب 90 دوربین جدید نظارتی در قم

ایسنا/قم معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم گفت: تنها راه مدیریت خریدهای شب عید باید از سوی خود اتحادیه‌ها صورت گیرد.

بیژن سلیمان پور ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد اظهار داشت: با توجه به احترام به معیشت و کسب‌وکار مردم نمی‌توان به مردم بگوییم خرید شب عید نداشته باشند ولی با بهره‌گیری از ظرفیت اتحادیه‌ها می‌توان بازار شب عید و اصناف را مدیریت و کنترل کرد.

وی افزود: اتحادیه‌ها و سازمان صمت به همراه اتاق اصناف می‌توانند بر نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر اصناف در بازار شب عید مردم نظارت داشته باشند و این نکته را به کاسبان و اصناف متذکر شویم که اگر این پروتکل‌های بهداشتی از سوی شما رعایت شود شرایط ما بهتر و دیگر اعمال محدودیتی بر کسب‌وکار شما انجام نخواهد شد.

به گفته وی، اگر کاسب و خریدار خود موارد بهداشتی را رعایت کنند دیگر وارد موج خطرناک جدید دیگری نخواهیم شد باید تأکید شود که کسبه از خود شروع کند و افراد بدون ماسک را به محل کسب خود راه نداده و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم ضمن تقدیر و تشکر از همراهی رسانه‌های استان در طول یک سال بحران کرونا گفت: رسانه‌ها بی‌شک در فعالیت یک‌ساله خود همراهان مجاهدان سلامت بودند و باید به آن‌ها مجاهدان اطلاع‌رسانی در امر سلامت مردم نام برد و فعالیت آن‌ها هم‌طراز با مجاهدان و نیروهای جهادی سلامت است باید از ظرفیت آن‌ها در امر پیشگیری و توجیه مردم در شرایط کنونی بیشتر استفاده کرد.

سلیمان پور افزود: باهدف حفظ و صیانت از وضعیت موجود استان جلسات متعددی از سوی شورای اطلاع‌رسانی استان برگزارشده و تأکید شده است باید با جدیت و تشدید نظارت‌ها تلاش کنیم تا استان این شرایط کنونی را حفظ کند درحالی‌که دیگر استان‌ها گرفتار موج جدید هستند باید شرایط کنونی را مدیریت و حفظ کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم بیان کرد: دوربین‌ها همیشه فعال هستند و ترددهای غیرمجاز را ضبط می‌کنند عوامل پلیس و راهور هم در کنترل‌های خود باید بیشتر اعمال نظارت کنند منع تردد با نظارت و تشدید بیشتری پیگیری می‌شود خودروهای شخصی تردد آن‌ها هم چنان از ساعت 9 تا 3 ممنوع است و قرار است 90 دوربین جدید دیگر در سطح استان نصب شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها