تاریخ انتشار : شنبه 27 نوامبر 2021 - 15:47
کد خبر : 126661

هدف آمریکا بزرگ کردن اسرائیل است

هدف آمریکا بزرگ کردن اسرائیل است

امام جمعه موقت چادگان گفت: بعضی مسئولان بی تدبیر و بی عرضه هستند. به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در چادگان، حجت الاسلام محمدرضا ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه گفت: امیدواریم که با تدبیر و تفکر فرماندار جدید در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان شاهد حرکت های ارزشمندی باشیم. وی وابستگی به دنیا را کار

امام جمعه موقت چادگان گفت: بعضی مسئولان بی تدبیر و بی عرضه هستند.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در چادگان، حجت الاسلام محمدرضا ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه گفت: امیدواریم که با تدبیر و تفکر فرماندار جدید در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان شاهد حرکت های ارزشمندی باشیم.
وی وابستگی به دنیا را کار عبثی بر شمرد و افزود: کار و عمل خیر برای آبادی دنیا با تدبیر و مدیریت گروهی برای پیشرفت توصیه شده است.
امام جمعه موقت چادگان کار تشکیلاتی را در حوزه فرهنگی بسیار ارزشمند دانست و گفت: هیئت های مذهبی به خاطر این موفق هستند که این مورد را به خوبی رعایت می کنند.
حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به بی تدبیری هایی که در بعضی مسئولان دیده می شود، خاطرنشان کرد: گاهی اوقات اقدامات عمرانی و پایه ای انجام می شود که هیچ گونه نظر و ایده ی کارشناسی در  آن دیده نمی شود.
امام جمعه موقت چادگان با اشاره به حادثه سیل اخیر در گلستان و وجود مسئولانی که هیچ گونه تدبیری ندارند، گفت: در مقابل رهبر فرزانه و نیروهای نظامی و مسلحی داریم که همگام با مردم به صورت ویژه مردم را یاری کردند.
وی در پایان با ترسیم شدن چهره منفور آمریکا افزود: امریکا هدفش بزرگ کردن اسراییل است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها