تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دسامبر 2021 - 18:33
کد خبر : 170536

هوای اصفهان پنجشنبه بارانی می شود

هوای اصفهان پنجشنبه بارانی می شود

ایسنا/اصفهان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی از اواخر روز چهارشنبه این هفته به استان خبر داد و گفت: روز پنجشنبه بارش باران و کاهش دما در شهر اصفهان پیش بینی می شود. آسیه آقایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نقشه های هواشناسی بیانگر جوی نسبتا پایدار

هوای اصفهان پنجشنبه بارانی می شود

ایسنا/اصفهان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی از اواخر روز چهارشنبه این هفته به استان خبر داد و گفت: روز پنجشنبه بارش باران و کاهش دما در شهر اصفهان پیش بینی می شود.

آسیه آقایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نقشه های هواشناسی بیانگر جوی نسبتا پایدار بر روی استان طی ۳ روز آینده است. براین اساس طی این مدت، وضعیت جوی در بیشتر مناطق استان صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه از اواخر روز چهارشنبه سامانه بارشی وارد استان می شود، گفت: بارش ها از پنج شنبه در استان اتفاق می افتد. همیشه شدت بارش در غرب و جنوب استان بیشتر بود اما این سامانه مثل سامانه های قبلی نیست و در شهر اصفهان هم در روز پنجشنبه بارش باران خواهیم داشت.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان همچنین از افت دما از ظهر پنج شنبه خبر داد و گفت: دمای بیشینه هوا تا روز جمعه ۵ تا ۷ درجه سانتیگراد کاهش می یابد ولی چندان محسوس نیست.

وی با اعلام اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: پیش بینی می شود دمای هوای شهر اصفهان در گرم ترین ساعت امروز به ۱۵ درجه بالای سانتیگراد صفر و در سردترین ساعات فردا به صفر درجه سانتیگراد برسد.

آقایی خاطرنشان کرد: طی این مدت بوئین میاندشت با دمای ۱۰ درجه سانتیگراد زیر صفر، سردترین نقطه استان و خور و بیابانک با ۱۹ درجه سانتیگراد به عنوان گرم ترین نقطه استان پیش بینی می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها