تاریخ انتشار : یکشنبه 28 نوامبر 2021 - 22:39
کد خبر : 129084

هوای 13 بدر در استان مرکزی بارانی نیست

هوای 13 بدر در استان مرکزی بارانی نیست

مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: هوای استان مرکزی در روز طبیعت (13 فروردین ماه) بارانی نخواهد بود و پدیده غالب این روز وزش باد است. رضا مرادی در گفتگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: گزارش ایستگاه های هواشناسی استان حاکی از بارش های پراکنده ای همزمان با آغاز موج

مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: هوای استان مرکزی در روز طبیعت (13 فروردین ماه) بارانی نخواهد بود و پدیده غالب این روز وزش باد است.

رضا مرادی در گفتگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: گزارش ایستگاه های هواشناسی استان حاکی از بارش های پراکنده ای همزمان با آغاز موج دوم بارش های نوروزی از 11 فروردین ماه بوده است.

وی افزود: با تشدید تدریجی ناپایداری ها در موج دوم بارش ها، بارش باران در ارتفاعات رگبار یا بارش برف پدیده غالب شرایط جوی استان است.

مرادی ادامه داد: عمده بارش ها در مناطق جنوب و غرب استان بویژه شهرستان های شازند و خنداب صورت گرفته است ولی در همه نقاط استان شدت بارش ها در حدی خواهد بود که موجب سیلابی شدن برخی از مسیل ها و آبگرفتگی معابر شد.

وی ادامه داد: با عبور این سامانه بارشی از از اواخر وقت دوشنبه از مناطق غربی و مرکزی کشور، سرعت وزش باد در استان افزایش یافته و  احتمال افزایش موقتی سرعت باد به بیش از 80 کیلومتر بر ساعات وجود دارد.

مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی تصریح کرد: بر این اساس طبق پیش بینی هواشناسی استان مرکزی هوای روز 13 نوروز کمی تا نیمه ابری با وزش باد نسبتا شدید همراه خواهد بود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه روز طبیعت(13 نوروز) را با گذر یک سامانه بارشی از استان پیش رو داریم و سیلابی شدن مسیل ها و آبگرفتگی معابر با توجه به بارش های شدید بویژه در مناطق جنوب و غرب استان دور از انتظار نیست، لذا به شهروندان و مسافران نوروزی توصیه می شود از توقف در کنار رودخانه ها و مسیل ها اجتناب کنند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها