تاریخ انتشار : شنبه 20 نوامبر 2021 - 17:35
کد خبر : 112720

پلمب ۵ نانوایی در همدان

پلمب ۵ نانوایی در همدان

ایسنا/همدان رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: پنج نانوایی و یک چایخانه در سطح شهر همدان به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمب شدند. محمد خیراندیش در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: از ابتدای سال تاکنون گشت ها و نظارت های مرکز بهداشت شهرستان همدان دایر بوده و همه مسائل بهداشتی را کنترل کرده است.

پلمب ۵ نانوایی در همدان

ایسنا/همدان رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: پنج نانوایی و یک چایخانه در سطح شهر همدان به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمب شدند.

محمد خیراندیش در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: از ابتدای سال تاکنون گشت ها و نظارت های مرکز بهداشت شهرستان همدان دایر بوده و همه مسائل بهداشتی را کنترل کرده است.

وی افزود: پنج نانوایی متخلف که مسائل بهداشتی را با وجود کروناویروس رعایت نکرده و همچون گذشته و بدون موارد بهداشتی فعالیت می کردند، از سوی بازرسان پلمب شده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان بااشاره به مراکز بهداشتی شبانه روزی در سطح شهر نیز گفت: خوشبختانه مردم استقبال خوبی از سامانه خوداظهاری داشتند که قدردان مردم هستیم اما مردم باید توجه داشته باشند هر لحظه که علائم کروناویروس را در خود یا خانواده دیدند سریعا به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه نهادها و دستگاه های خدماتی به ویژه فرمانداری، استانداری و … همکاری خوبی با مرکز بهداشت شهرستان همدان در کنترل این بیماری داشته اند.

خیراندیش در پایان یادآور شد: تمامی نیروهای مرکز بهداشت در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین نیز در محل کار خود مستقر هستند و به مردم خدمات رسانی خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها