تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دسامبر 2021 - 17:14
کد خبر : 164943

پلمب ۸ واحد خانه مسافر متخلف در بانه

پلمب ۸ واحد خانه مسافر متخلف در بانه

ایسنا/کردستان رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بانه از پلمب ۸ خانه مسافر غیر مجاز در این شهرستان خبر داد. سعدالله رحیمی خواه در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با دستور دادستان شهرستان بانه تعداد ۸ واحد استیجاری متخلف توسط اداره میراث‌فرهنگی و اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان پلمب شد. او

پلمب ۸ واحد خانه مسافر متخلف در بانه

ایسنا/کردستان رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بانه از پلمب ۸ خانه مسافر غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

سعدالله رحیمی خواه در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با دستور دادستان شهرستان بانه تعداد ۸ واحد استیجاری متخلف توسط اداره میراث‌فرهنگی و اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان پلمب شد.

او افزود: در هفته گذشته تاکنون با تشدید بازدیدهای نظارتی تعداد ۴۸ واحد استیجاری متخلف که اقدام به اسکان غیرمجاز مسافران و گردشگران می کردند، شناسایی و با صدور اخطاریه از سوی اداره نظارت براماکن عمومی ناجا تعداد ۲۰ واحد با اخذ تعهد محضری اقدام به اجاره دائم واحد استیجاری تحت مالکیت خود کرده، ۸ واحد متخلف پلمب و پرونده سایر واحدها در دست بررسی است.

رحیمی خواه عنوان‌کرد: روند شناسایی و پلمب واحدهای متخلف با جدیت ادامه دارد و از همشهریان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز اسکان مسافر، موارد را به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برابر قانون برخورد شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها