تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 دسامبر 2021 - 11:57
کد خبر : 155884

پيام استاندار قم به مناسبت روز ارتش

پيام استاندار قم به مناسبت روز ارتش

 استاندار قم به مناسب روز ارتش پیامی را صادر کرد. به گزارش ایسنا منطقه قم، متن پیام استاندار قم به شرح زیر است: “29 فروردين، روز پاسداشت حماسه آفريني هاي ارتش جمهوري اسلامي ايران و تكريم دلير مرداني است كه ياد و نام پرافتخارشان با حماسه و ايثار قرين گشته است.  نيروي متعهد و غيرتمندي

پيام استاندار قم به مناسبت روز ارتش
 استاندار قم به مناسب روز ارتش پیامی را صادر کرد.
به گزارش ایسنا منطقه قم، متن پیام استاندار قم به شرح زیر است:
“29 فروردين، روز پاسداشت حماسه آفريني هاي ارتش جمهوري اسلامي ايران و تكريم دلير مرداني است كه ياد و نام پرافتخارشان با حماسه و ايثار قرين گشته است.  نيروي متعهد و غيرتمندي كه در اوج حركت توفنده انقلاب اسلامي و در لبيك به فرمان امام امت، به اقيانوس عظيم ملت در راه مبارزه با رژيم ستمشاهي پيوست و با اين اقدام هوشمندانه، مردمي بودن، انقلابي گري و وفاداري خود به نظام اسلامي را به اثبات رساند.

ارتش فداكار پس از پيروزي انقلاب اسلامي خصوصاٌ طي سال هاي دفاع مقدس، در قامت بازوي دفاعي پرتوان و غيرتمند نظام و حافظ سربلند عزت و اقتدار و امنيت كشور ظاهر شد و با تقديم هزاران شهيد، جانباز و ايثارگر، كارنامه درخشان و پرافتخاري را در راه حفظ عزت و استقلال ميهن اسلامي و شرافت ملت ايران بر جاي نهاد.

ارتش جمهوري اسلامي ايران علاوه بر ايفاي موفق و تحسين برانگيز مأموريت هاي دفاعي، در عرصه سازندگي و عمران و آباداني كشور و خدمت رساني به مردم در بحران ها و حوادث طبيعي نيز سهم ويژه و حائز اهميتي را ايفاء نموده است.

ارتش توانمند، امروز نيز به مدد تجارب ارزشمند اندوخته از دوران جنگ و با صلابت و كوبنده تر از هميشه و متحد و يكپارچه در كنار ساير نيروهاي مسلح، آماده دفاع از اقتدار و امنيت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در برابر تهديدات دشمنان مي باشد.

ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي عزيز ارتش، فرارسيدن روز ارتش جمهوری اسلامی ايران را به نيروهاي فداكار و جان بركف ارتش در جاي جاي ايران اسلامي به ويژه فرماندهان و پرسنل سخت كوش اين يگان در استان قم تبریک و تهنیت عرض نموده، توفيقات و سرافرازي همه اين عزيزان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي و صيانت از دستاوردهاي انقلاب اسلامي تحت توجهات حضرت ولي عصر(عج) و فرامين فرماندهي معظم كل قوا از درگاه ايزد منان مسألت دارم.”

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها