تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 دسامبر 2021 - 23:03
کد خبر : 138880

چند توصیه به شاغلان مراکز خرید/روشهای دریافت شکایات مردمی از عدم رعایت توصیه های بهداشتی

چند توصیه به شاغلان مراکز خرید/روشهای دریافت شکایات مردمی از عدم رعایت توصیه های بهداشتی

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: کلیه افراد درصورت مشاهده هرگونه تخلف درخصوص عدم رعایت توصیه‌های کرونایی می‌توانند با تماس با سامانه ۱۹۰ گزارش و شکایت خود را اعلام کنند. به گزارش ایسنا، دکتر سیما سادات لاری اظهار کرد: باتوجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و حضور مردم در مراکز خرید، لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در

چند توصیه به شاغلان مراکز خرید/روشهای دریافت شکایات مردمی از عدم رعایت توصیه های بهداشتی

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: کلیه افراد درصورت مشاهده هرگونه تخلف درخصوص عدم رعایت توصیه‌های کرونایی می‌توانند با تماس با سامانه ۱۹۰ گزارش و شکایت خود را اعلام کنند.

به گزارش ایسنا، دکتر سیما سادات لاری اظهار کرد: باتوجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و حضور مردم در مراکز خرید، لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مراکز دوچندان شده است.

وی ادامه داد: از این‌رو به شاغلین در فروشگاه‌ها و مراکز خرید توصیه می‌شود که حتما از ماسک استفاده و از ارائه خدمات به افرادی که ماسک ندارند، خودداری کنند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، استفاده از کارت‌خوان به‌جای دریافت وجه نقد، رعایت بهداشت دست‌ها، استفاده از ضدعفونی کننده‌ها و در اختیار قرار دادن آن به خریداران و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی – بین ۱.۵ تا دو متر – از دیگر توصیه‌های وزارت بهداشت به شاغلین در فروشگاه‌ها و مراکز خرید است.

لاری در پایان تصریح کرد: کلیه افراد درصورت مشاهده هرگونه تخلف در موارد ذکر شده می‌توانند با تماس با سامانه ۱۹۰ گزارش و شکایت خود را اعلام کنند. همچنین با اسکن QR کد فروشگاه‌ها با استفاده از دوربین تلفن همراه می‌توانند شکایات خود را ثبت کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها