تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 دسامبر 2021 - 11:09
کد خبر : 155636

کاهش خاموشی زنجانی‌ها

کاهش خاموشی زنجانی‌ها

معاون بهره‌برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: متوسط زمان خاموشی در سال گذشته به 9 دهم دقیقه در روز به ازای هر مشترک رسید.   پیام جوادی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: 95 درصد از برنامه عملیاتی معاونت بهره‌برداری و دیسپاچینگ این شرکت در سال گذشته محقق

معاون بهره‌برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: متوسط زمان خاموشی در سال گذشته به 9 دهم دقیقه در روز به ازای هر مشترک رسید.

 

پیام جوادی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: 95 درصد از برنامه عملیاتی معاونت بهره‌برداری و دیسپاچینگ این شرکت در سال گذشته محقق شده و واحدهای نظارت بر پست 95 درصد، نظارت بر خطوط 97 درصد، روشنایی و تعدیل بار 98 درصد، رولیاژ صد درصد و نشت‌یابی 75درصد از اهداف پیش‌بینی شده در سال گذشته دست یافتند.

 

این مسئول ادامه داد: متوسط زمان خاموشی مشترکان برق استان در سال گذشته به 9 دهم دقیقه در روز به ازای هر مشترک رسیده است و هدف‌گذاری متوسط خاموشی برای سال پیش 1.06 دقیقه بود که موفق شدیم به متوسطی پایین‌تر از متوسط هدف دست یابیم.

 

وی افزود: متوسط زمان رفع خاموشی فشار متوسط 57 دقیقه و متوسط زمان رفع خاموشی فشار ضعیف 41 دقیقه بود و متوسط ماهانه انرژی توزیع نشده هر مشترک در سال پیش 51 صدم دقیقه بود که امیدواریم این زمان برای سال‌جاری کمتر شود. همچنین مجموع توان انرژی‌های تجدیدپذیر و تولیدات پراکنده این شرکت 8258 کیلووات تا پایان سال گذشته بود که این انرژی از طریق مجوعا 45 نیروگاه تولید شده است.

 

جوادی تصریح کرد: راه‌اندازی سرویس خطوط هوایی به صورت خط گرم در 5 امور اجرایی با 5 اكیپ 4 نفره، عملیاتی کردن منبع تغذیه طراحی شده، پیاده‌سازی و عملیاتی کردن نرم‌افزار P.M، در  بخش پست و خط، راه‌اندازی نیروگاه‌های گازی تولید پراكنده، برق‌داری و بارگیری از دو دستگاه فیدر عمومی و اختصاصی در پست‌های ابهر 3 و گلابر، از کارهای شاخص معاونت بهره‌برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در سال گذشته بود.

 

معاون بهره‌برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، توسعه سیستم‌های اطلاع‌رسانی خاموشی‌ها به مشتركین، توسعه اتوماسیون شبكه و پست‌های زمینی، نصب و بهره‌برداری از نرم‌افزار جامع اسكادا، تهیه نقشه تک‌خطی و مانوری دینامیک جهت هدایت و راهبری شبكه، ایجاد پشتیبان و بكاپ برای سیستم‌های Contact Center  و اسكادای توزیع، راه‌اندازی مطالعات كوتاه مدت و میان مدت شبكه در حوزه دیسپاچینگ و كاربردی‌سازی آن با استفاده از نرم‌افزارهای استاندارد تحلیل شبكه، توسعه مخابرات، نوسازی و ارتقای ناوگان بهره‌برداری، تعمیرات و سرویس و نگه‌داری تجهیزات الكترونیكی و پشتیبانی فنی در حوزه رولیاژ، عیب‌یابی، مخابرات و بهینه‌سازی تجهیزات و سیستم‌های روشنایی را از نیازهای و برنامه‌های آتی این شرکت برشمرد که معاونت بهره‌برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان پتانسیل اجرای آن را دارد.

 

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها