تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 اکتبر 2021 - 15:57
کد خبر : 65556

کاهش سرقت‌های خرد در زنجان

کاهش سرقت‌های خرد در زنجان

 رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان گفت: با اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در استان، ۸۵ معتاد جمع‌آوری شده و به تبع سرقت‌های خرد در استان کاهش یافت. سرهنگ سعید بابایی در رابطه با اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در استان زنجان، اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، کاهش سرقت‌های خرد در سطح

کاهش سرقت‌های خرد در زنجان

 رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان گفت: با اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در استان، ۸۵ معتاد جمع‌آوری شده و به تبع سرقت‌های خرد در استان کاهش یافت.

سرهنگ سعید بابایی در رابطه با اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در استان زنجان، اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، کاهش سرقت‌های خرد در سطح جامعه و درخواست‌های مردمی، طرح شناسایی محل پاتوق معتادان متجاهر و توزیع‌کنندگان موادمخدر در استان زنجان اجرا شد.
وی از جمع‌آوری ۸۵ معتاد متجاهر در طول اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در استان خبر داد و افزود: صبح امروز (۲۹ مهرماه) این طرح مطابق با دستورالعمل مصوب کمیته درمان در استان به اجرا درآمده و معتادان پس از غربالگری و تست کرونا به مراکز بازپروری معرفی شدند.
این مسئول با بیان اینکه فراهم کردن امنیت جامعه بهترین مزیت تعامل پلیس و مردم است، تصریح کرد: ارتقاء احساس امنیت در جامعه یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های پلیس استان زنجان در سال ۱۴۰۰ است.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان خاطرنشان کرد: در راستای پاک‌سازی و سالم‌سازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با جمع‌آوری معتادان متجاهر و طرح‌های مشابه از اولویت‌های پلیس فرماندهی انتظامی استان خواهد بود.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها