تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 اکتبر 2021 - 23:18
کد خبر : 8705

کرونا جان 4 قمی دیگر را گرفت

کرونا جان 4 قمی دیگر را گرفت

ایسنا/قم رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در شبانه روز منتهی به ۲۵ اردیبهشت ماه جاری، چهار تَن از بیمارانی که نتیجه آزمایش کرونای آنها مثبت شده بود جان خود را از دست دادند. محمد رضا قدیر امروز در گفت و گویی با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در این استان اظهار داشت: در شبانه روز

کرونا جان 4 قمی دیگر را گرفت

ایسنا/قم رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در شبانه روز منتهی به ۲۵ اردیبهشت ماه جاری، چهار تَن از بیمارانی که نتیجه آزمایش کرونای آنها مثبت شده بود جان خود را از دست دادند.

محمد رضا قدیر امروز در گفت و گویی با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در این استان اظهار داشت: در شبانه روز گذشته، ۶۳ تَن با علائم مشکوک و یا قطعی کرونا در مراکز درمانی قم مورد پذیرش قرار گرفتند.

وی با اشاره به بستری شدن شدن ۴۵ تَن از این افراد در بیمارستان‌های استان افزود: ۴۱ تَن نیز که طی روزهای قبل بستری شده بودند، ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم مجموع بیماران کرونایی که هم اکنون در بیمارستان‌ها بستری هستند را ۳۵۲ تَن ذکر کرد و گفت: ۹۰ تَن از آنها به دلیل وخامت شرایط جسمانی در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

وی افزود: از ۳۱۹ آزمایش کرونای انجام شده نتیجه ۱۱۵ مورد مثبت بوده است.

قدیر همچنین بیان کرد: از آغاز اجرای طرح واکسیناسیون در قم ۲۴ هزار و ۶۶۹ دوز واکسن تزریق شده است.

تزریق واکسن کرونا به افراد ۷۰ سال به بالا در قم آغاز شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم نیز با اشاره به آغاز واکسیناسیون گروه سنی بالای ۷۰ سال در قم گفت: عملیات تزریق واکسن در قم با قدرت ادامه دارد و تیم های مخصوص در چهار مرکز واکسیناسیون مشغول تزریق هستند.

سیامک محبی افزود: در حال حاضر چهار مرکز در میدان روح الله، بلوار کارگر روبه‌روی مرکز چشم پزشکی جوادالائمه(ع)، انتهای نیروگاه جنب امامزاده سیدمعصوم(ع) و مجتمع امام (ره) جنب گلزار شهدا آماده پذیرش گروه‌های سنی هدف هستند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: در مراکز روستایی نیز عملیات واکسیناسیون در حال انجام بوده و امروز تیم واکسیناسیون به بخش قنوات رفتند.

وی یادآور شد: گروه‌های سنی قبلی که هنوز موفق به دریافت واکسن نشده اند، می توانند به این مراکز مراجعه نموده و از خدمات دریافت واکسن استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها