تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 دسامبر 2021 - 11:08
کد خبر : 155630

کشف بیش از 19 کیلوگرم حشیش از خودروی پژو

کشف بیش از 19 کیلوگرم حشیش از خودروی پژو

فرمانده انتظامي شهرستان بویراحمد گفت: 19 کیلو و 500 گرم حشیش از یک دستگاه خودروی پژو در محور “شیراز- یاسوج” کشف شد. به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی کرم بازیان” افزود: مأموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ با هماهنگی مرجع قضائی حین گشت زنی و کنترل وسایل

فرمانده انتظامي شهرستان بویراحمد گفت: 19 کیلو و 500 گرم حشیش از یک دستگاه خودروی پژو در محور “شیراز- یاسوج” کشف شد.

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی کرم بازیان” افزود: مأموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ با هماهنگی مرجع قضائی حین گشت زنی و کنترل وسایل نقلیه محور شیراز به یاسوج به یک دستگاه خودروي پژو 405 مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی اظهارکرد: مأموران در بازرسی از این خودروی 19 کيلو و 500 گرم حشیش را که به طرز بسيار ماهرانه اي در آن جاساز شده بود کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: راننده و سرنشین خودرو دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

بازیان در پايان از عزم جدي پليس در برخورد با قاچاقچيان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و اضافه کرد: مردم و همشهريان عزيز بايد پليس را در تأمين امنيت جامعه ياري نمايند و اخبار و گزارشات خود پيرامون فعاليت قاچاقچيان و هنجارشکنان و مخلان نظم و امنيت جامعه را از طريق تماس با تلفن 110 به نيروي انتظامي اطلاع دهند.منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها