تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آگوست 2021 - 15:16
کد خبر : 69391

کشف و ضبط ۴۰۰۰ کیلوگرم کله پاچه فاسد در سنندج

کشف و ضبط ۴۰۰۰ کیلوگرم کله پاچه فاسد در سنندج

 مدیر کل دامپزشکی استان کردستان از کشف و ضبط ۴۰۰۰ کیلو گرم کله پاچه فاسد از یک مرکز نگهداری فرآورده های خام دامی در سنندج خبر داد. مجتبی ورمقانی امروز دوشنبه (۱۸مردادماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روز شنبه مورخه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ با هوشیاری کارشناسان ستادی دامپزشکی استان، مقدار ۴ تن کله پاچه فاسد

کشف و ضبط ۴۰۰۰ کیلوگرم کله پاچه فاسد در سنندج

 مدیر کل دامپزشکی استان کردستان از کشف و ضبط ۴۰۰۰ کیلو گرم کله پاچه فاسد از یک مرکز نگهداری فرآورده های خام دامی در سنندج خبر داد.

مجتبی ورمقانی امروز دوشنبه (۱۸مردادماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روز شنبه مورخه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ با هوشیاری کارشناسان ستادی دامپزشکی استان، مقدار ۴ تن کله پاچه فاسد و تاریخ مصرف گذشته از یک سردخانه غیر مجاز نگهداری فرآورده های خامی در سنندج کشف شد.
ورمقانی افزود: در جریان رصد بازار و با هوشیاری کارشناسان ستادی اره کل دامپزشکی استان کردستان بعدازظهر روز ۱۶ مرداد ماه سال جاری و در بازدید از یک سردخانه مقدار ۴۰۰۰ کیلو گرم آلایشات دامی شامل کله پاچه غیر قابل مصرف و فاسد کشف و ضبط گردید.
وی ادامه داد: به محض ورود و مشاهده این حجم بزرگ از فرآورده های فاسد و غیر قابل مصرف، مراتب با تنظیم صورتجلسه و الصاق مستندات مربوطه به مراجع قضایی ارجاع گردید و دستور معدوم سازی این محموله صادر شد؛ و این در حالی است که اگر حضور و تلاش های مستمر و دور از چشم کارکنان خدوم و پر تلاش اداره کل دامپزشکی استان کردستان در سراسر استان نباشد، افراد سود جو برای کسب منافع نامشروع خود، فرآورده های این چنینی را وارد سفره مردم می نمایند.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها