تاریخ انتشار : شنبه 20 نوامبر 2021 - 21:13
کد خبر : 107865

کشف ۱۰۰ هزار دستکش در البرز

کشف ۱۰۰ هزار دستکش در البرز

ایسنا/البرز سازمان اطلاعات سپاه استان البرز اعلام کرد: طی روزهای اخیر ۱۰۰ هزار دستکش در استان توسط پاسداران گمنام سپاه امام حسن مجتبی(ع) کشف شده است. به‌ همت سربازان گمنام امام زمان در سپاه امام حسن مجتبی(ع) و با همکاری ناجا، ۷۵۰ لیتر الکل(اتانول) قاچاق در شهر ماهدشت کرج کشف و ضبط شد. به گزارش ایسنا،

کشف ۱۰۰ هزار دستکش در البرز

ایسنا/البرز سازمان اطلاعات سپاه استان البرز اعلام کرد: طی روزهای اخیر ۱۰۰ هزار دستکش در استان توسط پاسداران گمنام سپاه امام حسن مجتبی(ع) کشف شده است.

به‌ همت سربازان گمنام امام زمان در سپاه امام حسن مجتبی(ع) و با همکاری ناجا، ۷۵۰ لیتر الکل(اتانول) قاچاق در شهر ماهدشت کرج کشف و ضبط شد.

به گزارش ایسنا، در شرایطی که ویروس کرونا تمامی کشورهای جهان و از جمله ایران را درگیر کرده نیاز دارویی و ملزومات مردم نیز چند برابر شده و این زمینه‌ای برای سوءاستفاده سودجویان و منفعت‌طلبان و همچنین قاچاقچیان شده است.

گفتنی است در روزهای گذشته نیز طی رصد و اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام سازمان اطلاعات  سپاه امام حسن مجتبی(ع)، تعداد ۱۰۰ هزار عدد دستکش معادل ۵۰ هزار جفت و تعداد ۲۸۸۰ عدد شیشه ۱۲۰ میلی لیتری الکل ضدعفونی به مجموع ۳۴۵ لیتر  در کرج کشف و ضبط شده بود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها