تاریخ انتشار : یکشنبه 28 نوامبر 2021 - 22:35
کد خبر : 129036

کشف ۲۵ کیسه زغال قاچاق از مینی بوس+عکس

کشف ۲۵ کیسه زغال قاچاق از مینی بوس+عکس

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد از کشف و ضبط۲۵ کیسه زغال قاچاق از متخلفان عرصه‌های منابع طبیعی در این شهرستان خبر داد. “جواد رحیمیان” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد  پس از گشت زنی های  به یک دستگاه

کشف ۲۵ کیسه زغال قاچاق از مینی بوس+عکس
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد از کشف و ضبط۲۵ کیسه زغال قاچاق از متخلفان عرصه‌های منابع طبیعی در این شهرستان خبر داد.
“جواد رحیمیان” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد  پس از گشت زنی های  به یک دستگاه مینی بوس مشکوک شدند و پس از بازرسی از آنها موفق شدند ۲۵ کیسه زغال غیر مجاز بلوط را کشف و ضبط کنند.
وی اظهارکرد: اکیپ های منابع طبیعی و آبخیزداری بویراحمد به صورت شبانه روزی مشغول گشت حفاظتی با حضور مستمر و موثر در عرصه های طبیعی منطقه هستند.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد تصریح کرد: وسایل نقلیه متخلفان شامل یک دستگاه مینی بوس توسط نیروهای منابع طبیعی توقیف و این مقدار زغال قاچاق از این خودرو کشف و ضبط شد.
رحیمی اضافه کرد: اکیپ های منابع طبیعی و آبخیزداری بویراحمد به صورت شبانه روزی مشغول گشت حفاظتی با حضور مستمر و موثر در عرصه های طبیعی منطقه هستند.
|
|
|
|

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها