تاریخ انتشار : سه‌شنبه 30 نوامبر 2021 - 1:46
کد خبر : 132104

کمپ و چادرهای مسافرتی در پارک‌ها و مراکز تفریحی ابهر برپا نمی‌شود

کمپ و چادرهای مسافرتی در پارک‌ها و مراکز تفریحی ابهر برپا نمی‌شود

ایسنا/زنجان فرماندار ابهر گفت: برای نوروز ۱۴۰۰ ستاد اسکان از سوی هیچ‌یک از دستگاه‌های دولتی و هیچ‌گونه کمپ و چادر مسافرتی در پارک‌ها و مراکز تفریحی شهرستان ابهر برپا نخواهد شد. وجیه‌الله نوروزی صبح امروز (۲۳ اسفندماه) در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ابهر با بیان مسائل، مشکلات و تجربیات حاصل از  شیوع ویروس کرونا در

کمپ و چادرهای مسافرتی در پارک‌ها و مراکز تفریحی ابهر برپا نمی‌شود

ایسنا/زنجان فرماندار ابهر گفت: برای نوروز ۱۴۰۰ ستاد اسکان از سوی هیچ‌یک از دستگاه‌های دولتی و هیچ‌گونه کمپ و چادر مسافرتی در پارک‌ها و مراکز تفریحی شهرستان ابهر برپا نخواهد شد.

وجیه‌الله نوروزی صبح امروز (۲۳ اسفندماه) در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ابهر با بیان مسائل، مشکلات و تجربیات حاصل از  شیوع ویروس کرونا در کشور، عنوان ‌کرد: برای نوروز ۱۴۰۰ ستاد اسکان از سوی هیچ‌یک از دستگاه‌های دولتی و هیچ‌گونه کمپ و چادر مسافرتی در پارک‌ها و مراکز تفریحی شهرستان ابهر برپا نخواهد شد.

وی تصریح کرد: سیاست‌های مذکور بر اساس ستاد ملی کرونا اتخاذ شده و در صورتی‌ که شرایط در مورد شیوع ویروس کرونا به حالت خاص درآید، امکان تغییر سیاست‌های مذکور وجود خواهد داشت.

این مسئول تاکید کرد: علی‌رغم موارد مطرح شده همه اعضای ستاد سفر شهرستان در ایام تعطیلات نوروز در آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به گردشگران باشند.

فرماندار ابهر با تاکید بر ضرورت اهتمام جدی مسئولان برای عبور مطلوب از شرایط خاص نوروز امسال، متذکر شد: همه مصوبات ستاد اجرای خدمات سفر شهرستان برای همه اعضا قابل اجرا بوده و مسئولان مرتبط باید همکاری لازم را با دبیرخانه ستاد در اولویت قرار دهند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ابهر نیز در ادامه این جلسه عنوان ‌کرد: در راستای کاهش میزان شیوع و افزایش مجدد نمودار مبتلایان به کرونا در استان، آیین نوروزگاه در شهرستان ابهر و همه اماکن تاریخی اجرا نخواهد شد.

داوود آبیان افزود: طی ایام نوروز، گروه‌های نظارتی ستاد خدمات سفر استان به ‌صورت مستمر به بازدید از تأسیسات و مراکز گردشگری خواهند پرداخت و در صورت مشاهده تخلف در مراکز مذکور از طریق مراجع قضایی اقدام خواهند کرد.

وی از برپایی سفره‌های هفت‌سین در روستاهای هدف گردشگری این شهرستان داد و یادآور شد: در دو روستای هدف گردشگری درسجین و قروه و نیز در شهرهای ابهر، هیدج و صائین‌قلعه سفره‌های هفت‌سین برپا می‌شود و همه واحدهای تحت پوشش این اداره‌کل نیز در حال تجهیز به دستگاه‌های ضدعفونی است.

این مسئول با اشاره به آسیب جدی کرونا به صنعت گردشگری، خاطرنشان کرد: امیدواریم میزان شیوع این بیماری تا ایام نوروز کاهش یابد تا آسیب کمتری به گردشگران وارد شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها