تاریخ انتشار : شنبه 20 نوامبر 2021 - 19:31
کد خبر : 107114

کمک نظام مهندسی ساختمان اصفهان به خانواده مهندسان آسیب‌دیده از کرونا

کمک نظام مهندسی ساختمان اصفهان به خانواده مهندسان آسیب‌دیده از کرونا

ایسنا/اصفهان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان گفت: سازمان نظام مهندسی با تشکیل ستاد مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با مصوب کردن و پرداخت کمک مالی یک میلیارد ریالی به دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان، صندوق حمایت از اعضای سازمان را با موجودی ۳ میلیارد ریالی راه اندازی کرده است. غلامحسین عسکری در

کمک نظام مهندسی ساختمان اصفهان به خانواده مهندسان آسیب‌دیده از کرونا

ایسنا/اصفهان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان گفت: سازمان نظام مهندسی با تشکیل ستاد مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با مصوب کردن و پرداخت کمک مالی یک میلیارد ریالی به دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان، صندوق حمایت از اعضای سازمان را با موجودی ۳ میلیارد ریالی راه اندازی کرده است.

غلامحسین عسکری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای وظایف اجتماعی این سازمان برای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با افتتاح حساب صندوق حمایت از اعضا با مبلغ پایه ۳ میلیارد ریال، آماده حمایت از خانواده های مهندسان آسیب دیده از ویروس کرونا شده است.

وی با قدردانی از کادر درمان استان، اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی با تشکیل ستاد مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با مصوب کردن و پرداخت کمک مالی یک میلیارد ریالی به دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان، صندوق حمایت از اعضای سازمان را با موجودی ۳ میلیارد ریالی راه اندازی کرده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان همچنین ادامه داد: این سازمان آماده دریافت کمک های مهندسان خیّر از طریق شماره حساب ۵۶۳۷۰۶۱۷۷۳ نزد بانک تجارت و شماره کارت  ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۶۲۵۰۵۱۴ به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان خواهد بود.

وی در خصوص اقدامات انجام گرفته در راستای کمک به مبارزه با ویروس کرونا، گفت: علاوه  بر ارائه خدمات الکترونیک در سازمان به فعالیت های فرهنگی مختلف از جمله برگزاری مسابقه آنلاین کتابخوانی، ارائه کدهای تخفیفی سایت های آموزشی و کتاب های الکترونیک، برگزاری جلسات مشاوره آنلاین جهت کمک به حفظ روحیه اعضا در دوران قرنطینه خود خواسته و انتشار محتوای آموزشی و فرهنگی، سازمان نظام مهندسی ساختمان براساس پتانسیل و اختیارات خود به حمایت از اعضا خود، پرستاران و پزشکان استان می پردازد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها