تاریخ انتشار : جمعه 26 نوامبر 2021 - 23:37
کد خبر : 121312

گروه پازل استعدادهای موسیقی پاپ

گروه پازل استعدادهای موسیقی پاپ

با گسترش صنعت موسیقی پاپ در کشور رفته رفته برخی از استعداد های موسیقی کشور تصمیم گرفتند تا گروه هایی را متشکل از دو یا سه نفر برای پیشرفت موسیقی تشکیل دهند. کم کم گروه های موسیقی تبدیل شده به برند های اهنگ پاپ در کشور که عده ای از این گروه های موسیقی همیشه

با گسترش صنعت موسیقی پاپ در کشور رفته رفته برخی از استعداد های موسیقی کشور تصمیم گرفتند تا گروه هایی را متشکل از دو یا سه نفر برای پیشرفت موسیقی تشکیل دهند. کم کم گروه های موسیقی تبدیل شده به برند های اهنگ پاپ در کشور که عده ای از این گروه های موسیقی همیشه محبوب شنونده ها می باشند.

پازل بند یکی از گروه های خوب موسیقی کشور بوده که اکنون مورد علاقه بسیاری از کاربران و علاقه مندان به اهنگ های موسیقی پاپ می باشند. در واقع دانلود اهنگ جدید پازل بند به دلیل محبوبیت بالایی که در میان شنونده ها بدست آورده اند همیشه شنیدنی است.

گروه پازل که همه او را با نام پازل بند می شناسند از سال 1390 تاکنون در زمینه موسیقی هم آهنگسازی و هم تنظیم فعالیت داشته اند که بعد از همکاری با بسیاری از خواننده های معروف و محبوب مردمی شهرت مورد نیاز را بدست آوردند.

گروه پازل علاوه بر آهنگسازی و تنظیم بصورت انفرادی آهنگ هایی را نیز به بازار موسیقی عرضه کرده اند که همیشه شنیدنی و مورد علاقه شنونده ها خواهند بود. شنیدن و آشنایی کامل با این گروه موسیقی می تواند برای طرفدارانشان مفید باشد. در ادامه دقیق تر و بهتر در رابطه با گروه پازل خواهید دانست.

گروه پازل یا پازل بند؟

شاید به اشتباه این کلمه را تلفظ کرده باشید که اشتباه در این مورد سبب شد تا کلمه پازل بند نام مستعار این گروه شناخته شود. در واقع اسم این گروه موسیقی پازل می باشد که در ابتدا یعنی در سال 1390 گروه پازل شامل 3 عضو اصلی بود به نام های «آرین بهاری» «علی رهبری» و «مهران عباسی» که باعث بوجود آمدن و خلق این پدیده بودند.

رفته رفته بعد از مدت کوتاهی مهران عباسی از گروه پازل جدا شده و مدیریت این گروه به عهده دو عضو سابق بازگشت. گروه پازل در سال 1395 اولین آلبوم خود را به انتشار رسانید که بعد از آن در تابستان سال 1396 اولین کنسرت خود را به نمایش گذاشت. از ویژگی های این گروه موسیقی در اجرای زنده خلق جلوه های ویژه نمایشی بر روی صحنه کنسرت می باشد.

علی رهبری خواننده اصلی گروه پازل بند

علی رهبری متولد 9 تیرماه سال 1363 در تهران می باشد. این هنرمند جوان در همان کودکی ذوق و شوق خوبی برای ادامه مسیر در هنر و موسیقی را در خود کشف کرده بود و همین مورد سبب شد تا در سن 18 سالگی بصورت حرفه ای موسیقی را ادامه دهد. علی رهبری ابتدا آموختن موسیقی را بصورت آکادمیک در نزد استادانی همچون لقای حقی، علی فخاریان شروع کرد.

این خواننده و هنرمند جوان بعد از یادگیری اصل موسیقی سعی بر آموختن نواختن با پیانو در نزد استادانی نظیر امیر حسین بروشکی، ناصحی و مرادیان کرد. پیشرفت وی در یادگیری سریع ملودی و ریتم های موسیقی سبب شد تا به سمت سایر دستگاه ها و ساز های موزیک روانه شود. وی بعد از مدتی گیتار الکترونیک را نیز فرا گرفت. برای دانلود آهنگ های پازل بند با ما همراه باشید.

یدگیری اصول و سازهای مختصی به ساخت اهنگ جدید سبب شد تا علی رهبری در سایر کنسرت ها شروع به نواختن کرده باشد و بصورت انفرادی آهنگسازی را انجام دهد. دیگری کارهای تکی به اتمام رسیده بود و آشنایی وی با آرین بهاری باعث بوجود آمدن پازل شد.

آرین بهاری تنظیم کننده اهنگ های گروه پازل

آرین بهاری متولد 29 مرداد سال 1370 است. او نیز به مانند علی رهبری در همان سنین کودکی شوق یادگیری موسیقی را در سر می پروراند. آرین بهاری در ابتدا فعالیت هایی را انجام می داد که مجوز رسمی از وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی را نداشت.

بعد از آشنایی او با علی رهبری و مهران عباسی که موجب شکل گیری گروه پازل شده بود این مجوز برای انتشار و ادامه قانونی کارها بدست آمد. اکنون آرین بهاری تنظیم کننده آهنگ های گروه پازل می باشد. وی علاوه بر تنظیم کنندگی جز برترین پیانیست های ماهر ایران بحساب می آید. آهنگ شاد جدید پازل رو میتونید در ادامه دانلود کنید.

آلبوم ها و اهنگ های محبوب پازل بند

گروه پازل در طول فعالیت کاری خود دو آلبوم را به نام های «عیدانه» و «قایق کاغذی» به انتشار رسانیده اند.

این گروه موسیقی نیز به مانند سایر خواننده ها و گروه های موسیقی دیگر اهنگ های محبوب بسیاری را داشته که می توان به «دلارام» «به سرم زده» «دلداده» «معشوقه» «مغرور و عاشق» «به شرطی که» «نگم برات» «صاف و ساده» اشاره کرد.

همکاری با خواننده های موسیقی پاپ

این گروه با تنظیم و اهنگسازی بسیار فوق العاده خود با خواننده های برتر پاپ ایرانی فعالیت داشته اند. از این خواننده می توان به «محسن یگانه» «مرتضی پاشایی» «میثم ابراهیمی» «فرزاد فرزین» «ماکان بند» «حمید هیراد» اشاره کرد. معمولا پازل بند برای تنظیم بهترین ایده های خود را بکار میگیرد و اگر به این موزیک ها دقت کرده باشید متوجه خواهید شد.

شنیدن تمامی آهنگ های گروه پازل ممکن است برای شما ممکن نباشد در این صورت پیشنهاد می شود تا به رسانه و وب سایت موزیکیشو مراجعه کنید که از سایت های بسیار معتبر دانلود موزیک جدید در ایران می باشد. این رسانه برای شما فول آلبوم پازل بند را قرار داده اند تا به راحتی موزیک های مورد نظر خود را بدست بیاورید.

امیدواریم با مطالعه مطالب فوق نهایت لذت را برده باشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها