تاریخ انتشار : یکشنبه 28 نوامبر 2021 - 22:23
کد خبر : 128885

آبگرفتگی 106 واحد “مسکونی” و “تجاری” در شهر کرمانشاه/ بازگشایی 45 معبر/ راه مسدود نداریم

آبگرفتگی 106 واحد “مسکونی” و “تجاری” در شهر کرمانشاه/ بازگشایی 45 معبر/ راه مسدود نداریم

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه از آبگرفتگی 106 واحد مسکونی و تجاری در سطح شهر کرمانشاه درپی بارندگی های شبانه روز گذشته خبر داد. امیرهمایون دولتشاهی در گفت و گو با خبرنگار سرویس «اجتماعی» ایسنا منطقه کرمانشاه، با اشاره به افزایش شدت بارش ها در سطح شهر از شب گذشته گفت:

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه از آبگرفتگی 106 واحد مسکونی و تجاری در سطح شهر کرمانشاه درپی بارندگی های شبانه روز گذشته خبر داد.

امیرهمایون دولتشاهی در گفت و گو با خبرنگار سرویس «اجتماعی» ایسنا منطقه کرمانشاه، با اشاره به افزایش شدت بارش ها در سطح شهر از شب گذشته گفت: این امر موجب آبگرفتگی 106 واحد مسکونی، تجاری و صنفی درسطح شهر شد که خوشبختانه با اقدام به موقع آتشنشانی تمامی این واحدها رفع آبگرفتگی شدند.

وی افزود: همچنین طی شبانه روز گذشته و با توجه به آبگرفتگی برخی معابر 27 دستگاه خودرو از درون آب بیرون کشیده شد.

دولتشاهی از بازگشایی 45 معبر عمومی طی این مدت خبر داد و افزود: نیروهای خدمات شهری جهت بازگشایی معابر شبانه روز پای کار هستند و هم اکنون هیچ معبر مسدودی بر اثر آبگرفتگی یا سیلاب در سطح شهر نداریم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز هشت دستگاه خودروی سبک و نیمه سنگین در سطح شهر در حال گشت زنی هستند تا درصورت مشاهده آبگرفتگی و مسدود شدن معبری برای رفع و بازگشایی آن اقدام کنند.

دولتشاهی به بازدید امروز شهردار کرمانشاه از سطح شهر و بویژه رودخانه های قره سو، آبشوران و چم بشیر اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با جداره سازی و لایروبی های به موقع در این رودخانه ها، علی رغم حجم شدید بارش ها مشکل خاصی از جانب این سه رودخانه برای شهر ایجاد نشد.

وی با بیان اینکه هم اکنون بازار شهر تعطیل است، از مردم خواست تا از ترددهای غیرضروری در سطح شهر جدا خودداری کنند.

مدیر روابط عمومی شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: علی رغم همه هشدارها بارها شاهد هستیم مردم اقدام به تردد در سطح شهر کرده و بویژه از معابری که سطح آبگرفتگی آن بالاست عبور می کنند و همین امر موجب شده تا بخشی از توان نیروهای خدماتی صرف بیرون آوردن خودروهای شخصی گرفتار در آب شود.

 

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها