تاریخ انتشار : شنبه 4 دسامبر 2021 - 10:41
کد خبر : 141548

آبیاری باغات با آب شرب ممنوع است

آبیاری باغات با آب شرب ممنوع است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست فرمانداری گچساران گفت: آبیاری باغات روستای تلخاب شیرین با آب شرب ممنوع بوده و تا پایان هفته جاری این انشعابات قطع خواهد شد. به گزارش خبرنگار ایسنا، علی خوان پایه در در نشست رفع مشکل کم آبی روستای تلخاب شیرین گچساران افزود: آبیاری باغات و زمین‌هایی که در آن کشت گیاهان دارویی

آبیاری باغات با آب شرب ممنوع است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست فرمانداری گچساران گفت: آبیاری باغات روستای تلخاب شیرین با آب شرب ممنوع بوده و تا پایان هفته جاری این انشعابات قطع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، علی خوان پایه در در نشست رفع مشکل کم آبی روستای تلخاب شیرین گچساران افزود: آبیاری باغات و زمین‌هایی که در آن کشت گیاهان دارویی کاشته می‌شود و با آب شرب آبیاری می‌شود با نظارت بخشداری قطع می‌شود.

سرپرست فرمانداری گچساران تصریح کرد: به دلیل فشار دبی کم آب برای اهالی روستا این اقدام انجام می شود. برای رفع این مشکل در کوتاه مدت برای خرید لوله‌های انتقال آب 210 میلیون تومان تخصیص داده می‌شود.

خوان پایه عنوان کرد: روستای تلخاب شیرین به دلیل نزدیک بودن به شهرستان گچساران مهاجرپذیر است.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی گچساران خاطر نشان کرد: 361 انشعاب غیر مجاز از سال گذشته تاکنون در روستاهای این شهرستان جمع آوری شده است.

سیادت شیری بیان کرد: اکیپ های شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز و شناسایی مشترکان پرمصرف در مناطق روستایی به جد تلاش می کنند.

وی افزود: انشعاب غیرمجاز و اسراف آب شرب در روستاها موجب افت فشار و قطعی های مکرر آب در این مناطق می شود.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی گچساران ادامه داد: هم اکنون روستای یکهزارو 400 نفری تلخاب شیرین گچساران با مشکل کم آبی مواجه است.

شیری اضافه کرد: در سال گذشته بیش از 56 انشعاب غیر مجاز در روستای تلخاب شیرین  شناسایی شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها