تاریخ انتشار : شنبه 30 اکتبر 2021 - 23:10
کد خبر : 34269

آزادی خواه: دشمن باید شکست خود را بپذیرد

آزادی خواه: دشمن باید شکست خود را بپذیرد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم با حضور حماسی در انتخابات ثابت کردند که علی رغم مشکلات دست از انقلاب، نظام و شهدا بر نمی دارند. به گزارش ایسنا، حجت الاسلام احد آزادی خواه در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (دوشنبه)مجلس، بیان کرد: بنده از حضور پرشور مردم در پای

آزادی خواه: دشمن باید شکست خود را بپذیرد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم با حضور حماسی در انتخابات ثابت کردند که علی رغم مشکلات دست از انقلاب، نظام و شهدا بر نمی دارند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام احد آزادی خواه در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (دوشنبه)مجلس، بیان کرد: بنده از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای تشکر می کنم. این حضور مردم در پای صندوق های رای پیام روشنی برای مستکبران و مستبدین داشت که باید حساب کار دستشان بیاید. مردم ثابت کردند که علی رغم مشکلات دست از انقلاب، نظام و شهدا بر نمی دارند. دشمن دیگر باید کوتاه بیاید و شکست را بپذیرد.

کمال علیپور خنکداری نماینده قائمشهر، سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه و جبار کوچکی نژاد نماینده رشت نیز در جریان جلسه علنی امروز مجلس، هرکدام از حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کردند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها