تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دسامبر 2021 - 17:17
کد خبر : 169648

آزادی 20 زندانی به مناسبت روز پدر/ برگزاری جشن های گلریزان کرمان در ماه رمضان

آزادی 20 زندانی به مناسبت روز پدر/ برگزاری جشن های گلریزان کرمان در ماه رمضان

ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به برگزاری جشن های گلریزان در ماه مبارک رمضان در تمامی شهرستان های استان، گفت: چهارمین مرحله نهضت آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی در مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم به مناسبت ولادت حضرت علی (علیه السلام) و روز پدر با آزادی 20 مددجوی زندان های استان

آزادی 20 زندانی به مناسبت روز پدر/ برگزاری جشن های گلریزان کرمان در ماه رمضان

ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به برگزاری جشن های گلریزان در ماه مبارک رمضان در تمامی شهرستان های استان، گفت: چهارمین مرحله نهضت آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی در مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم به مناسبت ولادت حضرت علی (علیه السلام) و روز پدر با آزادی 20 مددجوی زندان های استان اجرا خواهد شد.

“یدالله موحد” در نشست هیئت امنای ستاد دیه استان کرمان افزود: ستاد دیه پرچمدار و متولی اصلی آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد است و در سال جاری در قالب نهضت آزادسازی زندانیان در مکتب حاج قاسم موفق به جلب همکاری مجموعه های متعدد از جمله اقشار مختلف بسیج، سپاه، مجمع مداحان و سایر مجموعه ها شده و اقدامات بسیار خوبی را در راستای اجرای ماموریت های قانونی خود به انجام رسانده است.

وی افزود: ستاد دیه استان کرمان تجربیات بسیار خوبی برای برگزاری جشن های گلریزان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی دارد و از این رو باید برنامه ریزی های لازم برای برگزاری جشن های گلریزان صورت گیرد.

موحد تصریح کرد: کمک های مردمی به ستاد دیه در قالب جشن های گلریزان، نشان دهنده پایگاه اجتماعی اقدامات این ستاد و موجب برکت بسیار زیادی در اجرای برنامه های مورد نظر در زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد است.

همچنین مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان در این نشست گفت: به مناسبت ولادت امیرالمومنین حضرت علی (علیه السلام) زمینه آزادی 20 نفر از مددجویان جرایم غیرعمد استان کرمان فراهم شده است.

“سیدحجت الله موسوی قوام” افزود: مجموع بدهی این مددجویان 15 میلیارد و 463 میلیون تومان بوده که 14 میلیارد تومان جلب رضایت شکات انجام شده و تعدادی از مددجویان نیز توان پرداخت بخشی از بدهی خود به مبلغ 423 میلیون تومان را داشته اند.

وی بیان کرد: به منظور آزادی 20 نفر از مددجویان جرایم غیرعمد زندان های استان کرمان به مناسبت روز پدر، 385 میلیون تومان تسهیلات نیز پرداخت شده است و تعدادی نیز با استفاده از کمک های ویژه ستاد دیه مرکز آزاد خواهند شد.

موسوی قوام ادامه داد: در حال حاضر 187 مددجوی جرایم غیرعمد در زندان های استان کرمان حضور دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها