تاریخ انتشار : شنبه 20 نوامبر 2021 - 15:31
کد خبر : 112456

آسفالت ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی آذربایجان غربی

آسفالت ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی آذربایجان غربی

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی استان آسفالت شده و ایمنی تردد وسایل نقلیه در این مسیرها ارتقا یافته است. به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و

آسفالت ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی آذربایجان غربی

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی استان آسفالت شده و ایمنی تردد وسایل نقلیه در این مسیرها ارتقا یافته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی، صادقی پور ادامه داد: در حوزه حفظ و نگهداری آسفالت شبکه راه‌های موجود با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، محورهای نیازمند روکش آسفالت مطابق دستورالعمل‌های موجود شناسایی و پیگیر اخذ اعتبارات لازم جهت اجرا هستیم.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵۰ کیلومتر راه روستایی نیز بهساری و آماده آسفالت در استان عملیاتی شده که جهت بهسازی و آماده آسفالت نمودن پروژه های مذکور اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: با اجرای عملیاتی ساخت و بهسازی راه های روستایی مذکور درصد برخورداری راههای روستایی استان از نعمت راه آسفالت از ۶۲،۷۶ به ۶۴ درصد از نظر تعداد روستا افزایش یافته است.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها