تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 نوامبر 2021 - 16:10
کد خبر : 101214

آغاز به کار اپلیکیشن راهنمای درون‌شهری برای مسافران

آغاز به کار اپلیکیشن راهنمای درون‌شهری برای مسافران

استاندار زنجان گفت: از فردا اپلیکیشن راهنمای درون‌شهری برای مسافران به زنجان ارائه می‌شود.   به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، فتح‌الله حقیقی در حاشیه بازدید هوایی از وضعیت جاده‌های مواصلاتی و استقرار پایگاه‌های امدادی و خدماتی بین‌راهی استان در ایام نوروز، ضمن تبریک عید نوروز، اظهار کرد: امیدواریم این عید، عید گشایش در مشکلات و

استاندار زنجان گفت: از فردا اپلیکیشن راهنمای درون‌شهری برای مسافران به زنجان ارائه می‌شود.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، فتح‌الله حقیقی در حاشیه بازدید هوایی از وضعیت جاده‌های مواصلاتی و استقرار پایگاه‌های امدادی و خدماتی بین‌راهی استان در ایام نوروز، ضمن تبریک عید نوروز، اظهار کرد: امیدواریم این عید، عید گشایش در مشکلات و عید آرامش و توام با رفاه برای مردم باشد.

 

وی ادامه داد: در اسفندماه چندین جلسه ستاد سفر برگزار شد که مصوبات مهمی را به همراه داشت، به طوری که مقرر شد هم در درون و هم در بیرون شهر از نظر امداد و نجات، حمل و نقل و خدمات شهری، خدماتی به مردم و مسافران ارائه شود.

 

نماینده عالی دولت در استان زنجان با اشاره به بازدید انجام شده از مسیر تردد اتوبان زنجان ـ قزوین، افزود: یکی از بزرگ‌ترین پایگاه‌های هلال‌احمر در خرم‌دره به نام غزال به عمل آمد که در این پایگاه اقدامات خوب و قابل توجهی انجام شده است.

 

حقیقی با اشاره به حضور جوانان داوطلب نیروهای هلال‌احمر در پایگاه‌های این جمعیت، تصریح کرد: این افراد برای آسایش هم‌وطنان مسافر از آسایش و همراهی خانواده خود در اولین روز نوروز، گذشته‌اند که این عمل نیازمند تقدیر و تکریم است.

 

استاندار زنجان یادآور شد: تلاش شده خدمات ارائه ‌شده توسط دستگاه‌های مختلف مکمل یکدیگر باشد نه به صورت جزیره‌ای اجرا شود که خوشبختانه در این پایگاه شاهد این نوع از همکاری و تعامل بودیم.

 

حقیقی با اشاره به گفت‌وگو با مسافران نوروزی به زنجان، گفت: خوشبختانه مسافران نیز از این خدمات راضی بودند و از فردا اپلیکیشنی به صورت سیستماتیک در اختیار مسافران وارد شده به زنجان ارائه می‌شود که راهنمای درون‌شهری را برای مسافران به همراه دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با خدماتی که انجام می‌شود و مراعاتی که مسافران در هنگام رانندگی انجام می‌دهند، اتفاقات خوبی برای مسافران در زنجان روی دهد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها