تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 اکتبر 2021 - 23:26
کد خبر : 28782

آغاز بکار ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان در مشهد

آغاز بکار ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای اصلاح طلبان خراسان رضوی گفت: ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان استان نیز به ریاست دکتر مهدی شریفی تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده است. محمدصادق جوادی‌حصار در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص فرآیند دستیابی به لیست شورای شهر مشهد در نهاد اجماع‌ساز بیان کرد: ما در شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان که بعدا به

آغاز بکار ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای اصلاح طلبان خراسان رضوی گفت: ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان استان نیز به ریاست دکتر مهدی شریفی تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده است.

محمدصادق جوادی‌حصار در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص فرآیند دستیابی به لیست شورای شهر مشهد در نهاد اجماع‌ساز بیان کرد: ما در شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان که بعدا به شورای اصلاحات یا نهاد اجماع‌ساز تبدیل شد، دو دیدگاه و فراکسیون داشتیم که این دو فراکسیون گفت‌وگوهای مفصلی را با یکدیگر طی 6 ماه اخیر داشتند.

وی افزود: اولین رویکرد این بود که ما اصلا در انتخابات لیستی ارائه نکنیم چون فضا، فضای مناسبی نیست، عده دیگر نیز می‌گفتند منتظر بمانیم تا ببینیم چه می‌شود و همین تردیدها باعث شد تا عده زیادی در انتخابات ثبت نام نکنند، بخشی از افرادی که به توصیه احزاب ثبت نام کرده بودند نیز تایید صلاحیت نشدند، از شورای شهر مشهد هم 6 نفر ثبت نام کردند که در مرحله اول 3 نفر و در مرحله آخر نیز 2 نفر تایید صلاحیت شدند.

رئیس شورای اصلاح‌طلبان خراسان رضوی ادامه داد: طی یک ماه گذشته شورای هماهنگی نهایتا تصمیم گرفت نهاد اجماع ساز تشکیل شود و بعد از تشکیل نهاد اجماع ساز انتخاب هیات رئیسه انجام شد، در این گام نیز ما دو مرحله در پیش رو داشتیم تا از شورای هماهنگی رای بگیریم که لیست بدهیم یا خیر که خوشبختانه ارائه لیست رای آورد.

جوادی‌حصار خاطرنشان کرد: وقتی بنا به ارائه لیست شد از بین کاندیداهای باقی مانده و تایید صلاحیت شده یک لیست اولیه تهیه کردیم و سه شب گذشته که نتایج نهایی تایید صلاحیت‌ها اعلام شد بعضی اشخاص توانستند در این مرحله به جمع ما اضافه شوند و متاسفانه نتوانستیم از وجود برخی از عزیزان در لیست‌مان استفاده کنیم که آنها بازهم در کنار ما ماندند و انصراف دادند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اینکه نهایتا شب گذشته لیست نهایی و میثاق نامه کاندیداها خوانده شد و آن را امضا کردند، گفت: ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان استان نیز به ریاست دکتر مهدی شریفی تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای تهیه لیست با اعضای فعلی شورای شهر مشهد هم رایزنی داشته‌اید یا خیر، گفت: 5 عضو شورای شهر که در لیست ما هستند اما با تعدادی دیگر از اعضای شورای شهر هم در ارتباط بودیم و آنها هم از این لیست حمایت کردند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها