تاریخ انتشار : یکشنبه 14 نوامبر 2021 - 19:05
کد خبر : 90297

آغاز عملیات اجرایی ۲۱ مدرسه ۱۲ کلاسه از محل فروش اموال مازاد

آغاز عملیات اجرایی ۲۱ مدرسه ۱۲ کلاسه از محل فروش اموال مازاد

ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: برای ساخت ۲۱ مدرسه ۱۲ کلاسه اموال مازاد آموزش و پرورش به فروش می‌رسد. حسن مظفری عصر امروز (۲۶ تیرماه) در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان، اظهار کرد: زمین مناسب برای احداث مسکن فرهنگیان به‌صورت جدی در حال پیگیری بوده و در آینده نزدیک اختصاص می‌یابد.

آغاز عملیات اجرایی ۲۱ مدرسه ۱۲ کلاسه از محل فروش اموال مازاد

ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: برای ساخت ۲۱ مدرسه ۱۲ کلاسه اموال مازاد آموزش و پرورش به فروش می‌رسد.

حسن مظفری عصر امروز (۲۶ تیرماه) در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان، اظهار کرد: زمین مناسب برای احداث مسکن فرهنگیان به‌صورت جدی در حال پیگیری بوده و در آینده نزدیک اختصاص می‌یابد.

وی با اشاره به ضرورت تامین فضاهای آموزشی شهرک‌های اقماری استان زنجان در قالب عملیات اجرایی احداث ۲۱ مدرسه ۱۲ کلاسه، افزود: برای تحقق این امر، نسبت به فروش املاک مازاد تجاری آموزش و پرورش اقدام می‌شود و در حال حاضر بنرهایی برای آگاهی از فروش در محل نصب شده است.

این مسئول ادامه داد: ۶۳ باب مدرسه‌ای که در حال حاضر احداث می‌شود باید در دوران‌ گذشته احداث می‌شد؛ چراکه که شهرک‌های اقماری باید دارای مدرسه می‌شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در رابطه با فعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت، تصریح کرد: در سطح ملی ۱۵ هزار و ۴۰۸ پایگاه اوقات فراغت در حال حاضر فعالیت دارند که برنامه‌های تابستانی برگزار می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهار کرد: دو ظرفیت قانونی ماده ۱۸ قانون آموزش و پرورش و قانون سازمان ملی مسکن برای احداث مدارس در شهرک‌های اقماری پیش‌بینی‌شده است که در چند سال اخیر قانون آموزش و پرورش مغفول مانده بود.

مسعود بیات‌منش ادامه داد: احداث ۸ مدرسه از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی پیگیری می‌شود که تفاهم‌نامه اکثر این مدارس منعقد شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها