تاریخ انتشار : جمعه 26 نوامبر 2021 - 20:46
کد خبر : 124837

آمادگی ۱۳۴ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و CNG منطقه کردستان جهت تعطیلات نوروز

آمادگی ۱۳۴ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و CNG منطقه کردستان جهت تعطیلات نوروز

ایسنا/کردستان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از آمادگی جایگاه های عرضه سوخت استان برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی خبر داد. عبدالله گیتی منش در نشستی با کارکنان و مالکان جایگاه سوخت، ضمن تاکید بر رعایت حقوق شهروندی ، تکریم ارباب رجوع و رعایت پروتکل های بهداشتی در جایگاه های عرضه سوخت

     
آمادگی ۱۳۴ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و CNG منطقه کردستان جهت تعطیلات نوروز

ایسنا/کردستان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از آمادگی جایگاه های عرضه سوخت استان برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی خبر داد.

عبدالله گیتی منش در نشستی با کارکنان و مالکان جایگاه سوخت، ضمن تاکید بر رعایت حقوق شهروندی ، تکریم ارباب رجوع و رعایت پروتکل های بهداشتی در جایگاه های عرضه سوخت اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب و مناسب به همشهریان و مسافران در ایام تعطیلات نوروزی، عملیات نظارت بر عرضه مطلوب فرآورده‌های نفتی توسط کارشناسان اعزامی از منطقه و همکاران نواحی ۹ گانه صورت می پذیرد.

وی با تشکر و قدردانی از زحمات شرکتهای حمل ونقل و رانندگان نفتکش در خصوص تامین و توزیع سوخت مورد نیاز بخش های مختلف استان تاکید کرد: نیاز است مالکان جایگاه ها بطور مستمر در جایگاه مربوطه حضور فعال داشته و نسبت به خرید به موقع فرآورده، فعال بودن تمامی دوربین‌ها و تلمبه‌های جایگاه، نظافت نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی جهت ارائه خدمات مطلوب به مراجعان بپردازند.

گیتی منش که در جلسه هماهنگی مسئولین منطقه جهت ارائه خدمات مطلوب در تعطیلات نوروزی سخن می گفت افزود: آمادگی جایگاه ها، نظافت عمومی،رعایت نکات ایمنی در جایگاه ها، هماهنگی واحدهای خدمات مهندسی و سامانه هوشمند با شرکت های پشتیبان فنی و سامانه هوشمند سوخت برای ارائه خدمات در ایام تعطیلات پایان سال الزامی است.

در استان کردستان ۸۲ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و ۵۲ باب جایگاه CNG در بخش عرضه سوخت مورد نیاز به مردم خدمات رسانی می کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها