تاریخ انتشار : شنبه 1 ژانویه 2022 - 17:31
کد خبر : 182447

آموزش مجازی برنامه‌ریزی و کنترل پروژه

آموزش مجازی برنامه‌ریزی و کنترل پروژه

انجمن علمی دانشجویی مهندسی صنایع دانشگاه شیخ بهایی اصفهان دوره آموزشی مجازی «برنامه‌ریزی و کنترل پروژه با MSP (Microsoft Project) » را برگزار می‌کند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این دوره با تدریس نوید مقتدری زاده ـ مشاور و کارشناس برنامه‌ریزی و کنترل پروژه روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت ۱۹ تا ۲۱:۳۰ به مدت

آموزش مجازی برنامه‌ریزی و کنترل پروژه

انجمن علمی دانشجویی مهندسی صنایع دانشگاه شیخ بهایی اصفهان دوره آموزشی مجازی «برنامه‌ریزی و کنترل پروژه با MSP (Microsoft Project) » را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این دوره با تدریس نوید مقتدری زاده ـ مشاور و کارشناس برنامه‌ریزی و کنترل پروژه روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت ۱۹ تا ۲۱:۳۰ به مدت ۳۰ ساعت برگزار می‌شود و شروع آن از ۲۷ بهمن خواهد بود.

تشریح مفاهیم اولیه و تعاریف، آشنایی اولیه با مشخصات پروژه و انواع قراردادهای جاری، تعریف چرخه عمر پروژه، آشنایی با وظایف و اختیارات کارشناس برنامه‌ریزی و کنترل پروژه، تعیین انواع برنامه‌های زمان‌بندی، تعریف انواع روابط بین فعالیت‌ها، تعریف محدودیت‌ها، آشنایی با مفاهیم بحرانی بودن و شناوری فعالیت‌ها، تعریف و تخصیص منابع و آشنایی با روش‌های تسطیح منابع، آشنایی با هزینه فعالیت‌ها و نحوه محاسبات آن‌ها در برنامه‌ زمان‌بندی، آشنایی با مفهوم انواع ضرایب وزنی، تعریف خط مبنای پروژه و… برخی از مطالبی است که در این دوره، آموزش داده می شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در دوره آموزشی برنامه‌ریزی و کنترل پروژه برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شناسه @A_admin_۹ یا شماره واتساپ ۰۹۹۰۹۸۱۵۸۱۴ پیام دهند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها