تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اکتبر 2021 - 22:48
کد خبر : 17367

آنچه دانش‌آموزان باید در مورد دریافت کارنامه الکترونیک بدانند

آنچه دانش‌آموزان باید در مورد دریافت کارنامه الکترونیک بدانند

ایسنا/خراسان جنوبی رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: براساس الکترونیکی کردن فرآیند آموزشی، دریافت کارنامه دانش‌آموزان به صورت الکترونیکی در این ترم تحصیلی برای همه مقاطع تحصیلی از طریق سامانه Pada.medu.ir  صورت می‌پذیرد. جواد زیوری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: سامانه سیدا در راستای یکپارچه سازی سامانه‌های

آنچه دانش‌آموزان باید در مورد دریافت کارنامه الکترونیک بدانند

ایسنا/خراسان جنوبی رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: براساس الکترونیکی کردن فرآیند آموزشی، دریافت کارنامه دانش‌آموزان به صورت الکترونیکی در این ترم تحصیلی برای همه مقاطع تحصیلی از طریق سامانه Pada.medu.ir  صورت می‌پذیرد.

جواد زیوری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: سامانه سیدا در راستای یکپارچه سازی سامانه‌های دانش‌آموزی در آموزش و پرورش از دی ماه سال گذشته راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در این سامانه، تعریف کاربری برای دسترسی مدیران مدارس نیز از طریق کارشناسی فناوری مناطق انجام و به صورت محرمانه در اختیار مدیران مدارس قرار می‌گیرد.

رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: براساس الکترونیکی کردن فرآیند آموزشی، دریافت کارنامه دانش‌آموزان به صورت الکترونیکی در این ترم تحصیلی برای همه مقاطع تحصیلی از طریق سامانه Pada.medu.ir  صورت می‌پذیرد.

زیوری با بیان اینکه دانش‌آموزان لازم است رمز ورود به سامانه را از مدرسه خود اخذ کنند، ادامه داد: دانش‌آموزان از طریق سامانه شاد و سایر راه‌های ارتباط با مدرسه، بدون حضور در این محیط می‌توانند رمز خود را از مدیر مدرسه بگیرند.

وی تصریح کرد: امتحانات هنوز در حال برگزاری است و هر گروهی که امتحاناتشان پایان یافت؛ می‌توانند کارنامه خود را دریافت کنند.

رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی یادآور شد: بسیاری از دانش‌آموزان از ترم گذشته، نام کاربری و رمز عبور خود را دارند که با همان دسترسی که از قبل داشتند می‌توانند به این سامانه مراجعه کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها