تاریخ انتشار : شنبه 20 نوامبر 2021 - 19:29
کد خبر : 112929

ابراز نگرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به ترک تحصیل دانش آموزان

ابراز نگرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به ترک تحصیل دانش آموزان

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مساله ترک تحصیل دانش آموزان در سطح استان ابراز نگرانی کرد. سید علی احمد زاده روز شنبه ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۰ در نشست ستاد کرونای استان مساله ترک تحصیل دانش‌آموزان را نگران کننده عنوان کرد و گفت: مسائلی همچون شرایط کرونایی، نبود زیرساخت های لازم و حتی

ابراز نگرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به ترک تحصیل دانش آموزان

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مساله ترک تحصیل دانش آموزان در سطح استان ابراز نگرانی کرد.

سید علی احمد زاده روز شنبه ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۰ در نشست ستاد کرونای استان مساله ترک تحصیل دانش‌آموزان را نگران کننده عنوان کرد و گفت: مسائلی همچون شرایط کرونایی، نبود زیرساخت های لازم و حتی پایین بودن توان و بضاعت مالی که توان خرید گوشی و تبلت ندارد، این روزها زمینه ترک تحصیل را در استان رقم زده که باید این مساله توسط مسئولان مربوطه جدی‌تر گرفته شود.

وی با بیان اینکه خیلی از مناطق استان به اینترنت و کلاسهای مجازی دسترسی ندارند و حتی در برخی مناطق به کلاسهای تلویزیونی هم دسترسی نیست، اظهارکرد: دغدغه دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد را داریم که در این رابطه باید آمار و تعداد دقیق دانش آموزانی که مجبور به ترک تحصیل شده اند از طریق اداره کل آموزش و پرورش و ثبت احوال استان جمع آوری و به استانداری گزارش شود.

به گزارش ایسنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: برخی خانواده ها که بضاعت مالی خوبی نداشته و به علت نتوانستن تهیه گوشی و تبلت فرزندان شان مجبور به ترک تحصیل شده اند  باید اطلاعات آن ها احصا و برای برگردان آنها به تحصیل اقدامات لازم انجام شود.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها