تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دسامبر 2021 - 16:29
کد خبر : 169299

اتحادیه اروپا ادعای رژیم صهیونیستی درباره تهدید فلسطین را رد کرد

اتحادیه اروپا ادعای رژیم صهیونیستی درباره تهدید فلسطین را رد کرد

عضو کمیته مرکزی جنبش فتح فلسطین و اتحادیه اروپا، داستان پردازی رژیم صهیونیستی در خصوص تهدید اروپا به قطع کمک به تشکیلات خودگردان فلسطین را تکذیب کردند. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، حسین الشیخ، عضو کمیته مرکزی جنبش فتح فلسطین در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت، برگزاری انتخابات فلسطین، یک

اتحادیه اروپا ادعای رژیم صهیونیستی درباره تهدید فلسطین را رد کرد

عضو کمیته مرکزی جنبش فتح فلسطین و اتحادیه اروپا، داستان پردازی رژیم صهیونیستی در خصوص تهدید اروپا به قطع کمک به تشکیلات خودگردان فلسطین را تکذیب کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، حسین الشیخ، عضو کمیته مرکزی جنبش فتح فلسطین در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت، برگزاری انتخابات فلسطین، یک تصمیم عالی مربوط به فلسطین است و از منافع ملی فلسطینی نشأت می‌گیرد و هدف از آن تقویت رویکرد دموکراتیک با مشارکت تمامی فلسطینیان است.

وی در ادامه افزود، ادعاها درباره هرگونه تهدید اروپایی و سایر تهدیدات، عاری از صحت هستند و هدف از آن ایجاد تشویش و آشفتگی‌ها است.

در همین راستا، دفتر اتحادیه اروپا در شهر قدس اعلام کرد، اتحادیه اروپا از انتشار اخبار توسط برخی از رسانه‌ها در خصوص کاهش حمایت اروپا از تشکیلات خودگردان فلسطین در صورت لغو برگزاری انتخابات قانونگذاری متعجب و شگفت زده شده است.

اتحادیه اروپا همچنین اعلام کرد، هیچگونه بیانیه یا اظهارنظری در خصوص این موضوع وجود ندارد.

پیشتر، شبکه «کان» رژیم صهیونیستی مدعی شد، مسئولان اروپایی به محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین پیامی ارسال کردند که محتوای این پیام‌ این بود که در صورت لغو انتخابات پارلمانی در ماه مه میلادی، حمایت اروپا از این تشکیلات کاهش خواهد یافت.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها