تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 دسامبر 2021 - 18:32
کد خبر : 157403

اجرای تئاتر در اصفهان پس از یک سال وقفه

اجرای تئاتر در اصفهان پس از یک سال وقفه

ایسنا/اصفهان یک سال است که هیچ تئاتری در اصفهان روی صحنه نرفته و قرار است از امروز، با اجرای تئاتر «آن گاه که باران استخوان‌هایت باریدن می‌گیرد» به کارگردانی فرینا مهرآذر، درِ یکی از سالن‌های تئاتر این شهر بالاخره به روی مردم باز شود. فرینا مهرآذر، با اعلام این خبر به ایسنا گفت: متن تئاتر «آن

اجرای تئاتر در اصفهان پس از یک سال وقفه

ایسنا/اصفهان یک سال است که هیچ تئاتری در اصفهان روی صحنه نرفته و قرار است از امروز، با اجرای تئاتر «آن گاه که باران استخوان‌هایت باریدن می‌گیرد» به کارگردانی فرینا مهرآذر، درِ یکی از سالن‌های تئاتر این شهر بالاخره به روی مردم باز شود.

فرینا مهرآذر، با اعلام این خبر به ایسنا گفت: متن تئاتر «آن گاه که باران استخوان‌هایت باریدن می‌گیرد»، حاصل بازنویسی نمایشنامه «کودک مدفون» اثر سم شپارد است که موضوع پایان‌نامه دانشگاه من بوده و می‌توان گفت که کاملاً یک کار دانشجویی است.

وی ادامه داد: این متن را پیرو فراخوانی که دفتر تخصصی هنرهای نمایشی برای حمایت از اجراهای صحنه‌ای منتشر کرده بود ارسال کردم و با همه سختی‌هایی که وجود داشت، توانستم مجوز اجرای آن را بگیرم.

این کارگردان تئاتر خاطرنشان کرد: موضوع تئاتر «آن گاه که باران استخوان‌هایت باریدن می‌گیرد» دربارۀ یک خانواده آمریکایی است که رازشان پس از سال‌ها فاش می‌شود و همین امر ناملایمتی‌هایی را برای آن‌ها ایجاد می‌کند.

مهرآذر با تأکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی حین اجرای این تئاتر گفت: تنها یک‌سوم ظرفیت سالن کوچک تالار هنر اصفهان میزبان مخاطبان خواهد بود، پیش از ورود، افراد تب سنجی می‌شود و قبل و بعد از اجرا نیز سالن ضدعفونی خواهد شد.

وی یادآور شد که به دلیل همین حساسیت‌ها، تعداد عوامل گروه اجرایی را کم و مسئولیت آن‌ها را بیشتر کرده است.

این کارگردان  عوامل تئاتر خود را این‌گونه معرفی کرد: محمدعلی کاظمی، ملیحه میمنی، فریبرز ساجدی قوچانی، عماد قیصری، مهدی جوانمردی و حانیه گل‌سرخی به‌عنوان بازیگر و شادی شهریاری به‌عنوان دستیار کارگردان در اجرای این تئاتر با ما همکاری دارند.

علاقه‌مندان برای دیدن تئاتر «آن گاه که باران استخوان‌هایت باریدن می‌گیرد»، می‌توانند با تهیه بلیت از سایت گیشه هشت، هر روز از ۱۰ تا ۲۲ اسفندماه رأس ساعت ۱۸:۳۰ به سالن کوچک تالار هنر مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها