تاریخ انتشار : یکشنبه 21 نوامبر 2021 - 19:49
کد خبر : 112409

اجرای طرح ممنوعیت حضور اهالی و مسافران از ابتدای ‌سال جدید در روستاهای ری

اجرای طرح ممنوعیت حضور اهالی و مسافران از ابتدای ‌سال جدید در روستاهای ری

عکس آرشیوی است. ایسنا/تهران بخشدار بخش مرکزی ری گفت: طرح ممنوعیت حضور اهالی و مسافران از ابتدای ‌سال جدید در روستاهای این بخش اجرا شده و اکنون در روز طبیعت این طرح به طور جدی‌تر و با بکارگیری تمامی تدابیر لازم با مشارکت ویژه دهیاران، نیروی انتظامی و همکاری خودجوش و داوطلبانه اهالی روستاها درحال اجراست.

اجرای طرح ممنوعیت حضور اهالی و مسافران از ابتدای ‌سال جدید در روستاهای ری
عکس آرشیوی است.

ایسنا/تهران بخشدار بخش مرکزی ری گفت: طرح ممنوعیت حضور اهالی و مسافران از ابتدای ‌سال جدید در روستاهای این بخش اجرا شده و اکنون در روز طبیعت این طرح به طور جدی‌تر و با بکارگیری تمامی تدابیر لازم با مشارکت ویژه دهیاران، نیروی انتظامی و همکاری خودجوش و داوطلبانه اهالی روستاها درحال اجراست.

فاطمه فکوریان صبح چهارشنبه طی سخنانی ضمن تبریک روز طبیعت یکی از آئین‌های سنتی و ارزشمند مردم ایران افزود: با اطلاع‌رسانی‌های محیطی و فضای مجازی به تمامی اهالی توصیه می‌شود با همکاری و مشارکت مؤثر جهت رعایت نکات بهداشتی، حذف سفر، حضور نیافتن در اجتماعات و بوستان‌ها به قطع انتقال بیولوژیکی ویروس کرونا کمک کنند.

وی از به کارگیری تدابیر لازم درخصوص اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در بوستان‌ها و مناطق تفرجگاهی روستاهای تابعه بخش مرکزی خبر داد.

به گفته بخشدار بخش مرکزی ری، درحال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا همه ما وظیفه داریم با پیوستن به پویش ملی و جهانی درخانه می‌مانیم تا از کرونا در امان باشیم ، این روز را با رعایت نکات بهداشتی در خانه و درکنار اعضای خانواده خود بمانیم تا ان‌شاالله هرچه زودتر بتوانیم با شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا روزهای خوب بهاری را در کنار هم و در طبیعت جشن بگیریم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در روستاهای تابعه این بخش گفت: به منظور کنترل تجمع اهالی و شهروندان سایر نقاط شهرستان به تفرجگاه‌های طبیعی روستاهای بخش مرکزی،  مبادی ورودی خیابان امامزاده ابوالحسن(ع)  از  مرکز آموزش آتش‌نشانی و ضلع شرقی روستا، جاده معدن از اتوبان امام علی( ع) به سمت روستای نسوز و هفت دستگاه، ورودی جاده بی بی شهربانو(س) در روستای امین‌آباد، ورودی خیابان عرب‌خواری و درختی به سمت روستای تقی آباد، ورودی روستای کوره فرنگی و اجرای طرح انسداد بوستان‌ها در روستاهای اسلام آباد نظامی و سیمان تهران، ورودی خیابان هفت دستگاه و … از سوی بخشداری و با مشارکت دهیاران انجام شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها