تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 نوامبر 2021 - 21:33
کد خبر : 99194

اجرای ۱۵۰۰۰ عنوان فعالیت به مناسبت هفته بسیج در خراسان شمالی

اجرای ۱۵۰۰۰ عنوان فعالیت به مناسبت هفته بسیج در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از اجرای ۱۵ هزار عنوان فعالیت به مناسبت هفته بسیج از سوی بسیجیان در استان خبر داد. سردار اسماعیل فرجی، ۲۶ آبان ماه، در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج که در دهکده مقاومت بجنورد برگزار شد، با اشاره به اینکه ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در

اجرای ۱۵۰۰۰ عنوان فعالیت به مناسبت هفته بسیج در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از اجرای ۱۵ هزار عنوان فعالیت به مناسبت هفته بسیج از سوی بسیجیان در استان خبر داد.

سردار اسماعیل فرجی، ۲۶ آبان ماه، در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج که در دهکده مقاومت بجنورد برگزار شد، با اشاره به اینکه ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان اجرا می‌شود، اظهار کرد: تعداد برنامه‌های محوری این هفته نیز ۵۵ برنامه است که ۱۵ هزار عنوان فعالیت در قالب آن ها اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه شعار محوری هفته بسیج امسال «بسیج پاره تن مردم» است، ادامه داد: ارائه هزار و ۵۰۰ خدمت از سوی هزار و ۵۰۰ گروه جهادی، برگزاری همایش وحدت علمای اهل تسنن، اعزام گروه‌های پزشکی و کادر درمان به مناطق محروم، آزادسازی زندانیان و جرایم غیرعمد مالی از برنامه هفته بسیج استان است.

فرجی اضافه کرد: نواختن زنگ بسیج در مدارس منتخب و سامانه شاد آموزش و پرورش، برگزاری رزمایش جهادگران بسیجی، پویش نذرخون، ویزیت رایگان آحاد مردم در درمانگاه‌های وابسته به سپاه، تقدیر از فعالان طرح شهید سلیمانی و تکریم از خانواده‌های شهدای مدافع سلامت، برگزاری گشت محله محور رضویون با هدف تامین امنیت منطقه و محله و برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.

وی از افتتاح سه طرح محرومیت‌زدایی در هفته بسیج خبر داد و افزود: افتتاح استخر هشت هزار متر مربعی دهکده مقاومت، تحویل ۶ واحد مسکونی محرومان، افتتاح دو طرح آبرسانی و افتتاح درمانگاه و صندوق قرض الحسنه شهرستان اسفراین از جمله این طرح‌هاست که به بهره‌برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: بسیج اقتصاد مقاومتی، بسیج علم و پژوهش، بسیج عدالت و مبارزه با فساد، بسیج عزت ملی و مرزبندی با دشمن، بسیج استقلال و آزادی، بسیج سبک زندگی و بسیج معنویت و اخلاق روزهای هفته بسیج نام‌گذاری شده است.

فرجی با تأکید براینکه اندیشه و تفکر بسیجی در منطقه گسترده شده، اضافه کرد: بسیجیان با صداقت و تمام توان در صحنه حضور دارند و برای خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها