تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 دسامبر 2021 - 22:08
کد خبر : 138306

اجرای 8000 مترمکعب عملیات ریزش برداری در محورهای فرعی گیلان

اجرای 8000 مترمکعب عملیات ریزش برداری در محورهای فرعی گیلان

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه ریزش کوه 15 راه عبور و مرور فرعی روستایی را در ارتفاعات استان مسدود کرد، گفت: با تلاش همکاران راهدار بیش از هشت هزار مترمکعب ریزش برداری انجام شد. محمدرضا نازک کار در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه راهداران استان طی بارش‌های اخیر در

اجرای 8000 مترمکعب عملیات ریزش برداری در محورهای فرعی گیلان

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه ریزش کوه 15 راه عبور و مرور فرعی روستایی را در ارتفاعات استان مسدود کرد، گفت: با تلاش همکاران راهدار بیش از هشت هزار مترمکعب ریزش برداری انجام شد.

محمدرضا نازک کار در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه راهداران استان طی بارش‌های اخیر در آماده باش کامل بودند، گفت: طی بارندگی های اخیر شاهد بروز ریزش های متعددی در برخی از محورهای فرعی کوهستانی و روستایی استان بودیم که با تلاش بی وقفه و شبانه روزی اکیپ های راهداری استان عملیات ریزش برداری به صورت بی وقفه اجرا شد.

وی با بیان اینکه ریزش کوه 15 راه عبور و مرور فرعی روستایی را در ارتفاعات استان مسدود کرد، گفت: با تلاش همکاران راهدار به صورت شبانه روزی بیش از 8000 مترمکعب ریزش برداری انجام و راه عبور  محورهای فرعی روستایی کوهستانی بازگشایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان به مسیرها و محورهایی که دچار ریزش کوه شدند اشاره و عنوان کرد: محورهای فرعی کوهستانی و روستایی در حوزه شهرستان‌های تالش، رودسر، ماسال، رضوانشهر، رودبار، آستارا، ماسال و فومن از جمله مناطقی بودند که با ریزش کوه دچار انسدادهای موقتی شدند.

این مقام مسئول ادامه داد: 126 نفر از راهداران پرتلاش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان توانستند با استفاده از 52 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین نسبت به رفع کامل و بازگشایی مسیرهای یاد شده اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به جز محور فرعی پونل – خلخال سایر محورهای استان باز و تردد در آنها در جریان است، خاطرنشان کرد: همچنین طی بارش های هفته گذشته 36 کیلومتر از محورهای کوهستانی استان نیز توسط راهداران در حوزه شهرستان های رضوانشهر، ماسال و تالش برفروبی شد.

نازک کار یادآور شد: از ابتدای طرح نوروزی از 25 اسفندماه 97 تا 15 فروردین ماه 98 در مجموع 42 اکیپ راهداری با 475 نفر راهدار و 288 دستگاه انواع خودروهای سبک، سنگین و نیمه سنگین در استان در حال آماده باش بودند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها