تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دسامبر 2021 - 10:41
کد خبر : 161235

اختصاص 20 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به شهرستان مانه و سملقان از سوی بنیاد علوی

اختصاص 20 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به شهرستان مانه و سملقان از سوی بنیاد علوی

فرماندار شهرستان مانه و سملقان از اختصاص 20 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به این شهرستان از سوی بنیاد برکت خبر داد. معموری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه خراسان شمالی، با اشاره به اینکه این تسهیلات با سود هشت درصد در اختیار متقاضیان قرار می گیرد، گفت: برای اختصاص این اعتبار به

فرماندار شهرستان مانه و سملقان از اختصاص 20 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به این شهرستان از سوی بنیاد برکت خبر داد.

معموری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه خراسان شمالی، با اشاره به اینکه این تسهیلات با سود هشت درصد در اختیار متقاضیان قرار می گیرد، گفت: برای اختصاص این اعتبار به متقاضیان، بانک سینا نیز در این شهرستان راه اندازی شد.

وی توضیح داد: در حقیقت نرخ این تسهیلات 18 درصد بوده که پنج درصد از آن را معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، پنج درصد را بنیاد علوی و هشت درصد را متقاضی پرداخت می کند.

وی افزود: این تسهیلات برای انجام طرح های اشتغال زایی در روستاهاست.

معموری از سوی دیگر به فعالیت بنیاد مستضعفان در این شهرستان و انتخاب این شهرستان برای انجام طرح های محرومیت زدایی اشاره کرد و ادامه داد: هم اکنون مشاوران این طرح در 40 روستای این شهرستان مشغول بکار شدند.

وی اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح، صندوق های خرد و امر توان افزایی انجام می شود و روستاییان از این طریق امر اجرای پروژه و ایجاد اشتغال را انجام می دهند.منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها