تاریخ انتشار : شنبه 23 اکتبر 2021 - 2:09
کد خبر : 11518

اختصاص 7 هزار میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در کشور

اختصاص 7 هزار میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در کشور

ایسنا/خراسان شمالی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی از پیش بینی هفت هزار میلیارد تومان اعتبار در سطح کشور برای رفع تنش آبی روستاها خبر داد. به گزارش ایسنا، علی جدی در آیین افتتاح فاز نخست پروژه آبرسانی پایدار مجتمع گلیان و 14 روستای پایین دست اظهار کرد: بدین منظور برش‌های استانی برای رفع تنش‌های

اختصاص 7 هزار میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در کشور

ایسنا/خراسان شمالی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی از پیش بینی هفت هزار میلیارد تومان اعتبار در سطح کشور برای رفع تنش آبی روستاها خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی جدی در آیین افتتاح فاز نخست پروژه آبرسانی پایدار مجتمع گلیان و 14 روستای پایین دست اظهار کرد: بدین منظور برش‌های استانی برای رفع تنش‌های آبی ایجاد شد که سهم خراسان شمالی با یک درصد جمعیت کشور، بیش از سه درصد است.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: 260 میلیارد تومان از این اعتبار مختص خراسان شمالی است تا در بخش رفع تنش‌های آبی در استان هزینه شود.

وی همچنین با انتقاد از این که 12 سال گذشته و پیش از سکونت ساکنین، زیرساخت‌های این شهرک فراهم نشد افزود: پیش از به زحمت انداختن مردم باید زیرساخت‌های این قبیل پروژه‌ها فراهم شود تا مردمی نظیر اهالی شهرک گلیان، 12 سال بی آبی را تحمل نکنند.

جدی با تقدیر از تلاش‌های انجام گرفته از سال گذشته تاکنون برای آبرسانی به اهالی این شهرک و 14 روستای پایین دست گفت: یک میلیارد تومان برای روستای بی بهره که در وضعیت بحرانی است در نظر گرفته شده است. تنش آبی در مجتمع روستای خطاب نیز در حال شروع شدن است که باید آن‌ها را مدیریت کنیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها