تاریخ انتشار : دوشنبه 8 نوامبر 2021 - 22:08
کد خبر : 80939

اخذ مجوز کدرشته« صنایع دستی- فرش دستباف» در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل

اخذ مجوز کدرشته« صنایع دستی- فرش دستباف» در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل

ایسنا/اردبیل مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل موفق به اخذ مجوز کدرشته« صنایع دستی- فرش دستباف» در مقطع کاردانی با حمایت های دانشگاه جامع از وزارت علوم شد . امید علاف اکبری، ۱۴ تیرماه در جمع خبرنگاران  با اشاره به اخذ کدرشته «صنایع دستی- فرش دستباف» در مقطع کاردانی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این

اخذ مجوز کدرشته« صنایع دستی- فرش دستباف» در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل

ایسنا/اردبیل مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل موفق به اخذ مجوز کدرشته« صنایع دستی- فرش دستباف» در مقطع کاردانی با حمایت های دانشگاه جامع از وزارت علوم شد .

امید علاف اکبری، ۱۴ تیرماه در جمع خبرنگاران  با اشاره به اخذ کدرشته «صنایع دستی- فرش دستباف» در مقطع کاردانی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این مرکز گفت: از نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰(مهرماه سال جاری) در این مرکز در رشته یاد شده دانشجو پذیرش خواهد شد .

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل با اعلام اینکه پیش ثبت نام از کلیه کدرشته های های موجود در مرکز و رشته صنایع دستی- فرش دستبافت در حال انجام است تصریح کرد: در مقطع کاردانی کدرشته های فناوری اطلاعات، باغبانی- گیاهان دارویی و معطر، تکنولوژی آموزشی، تربیت مربی پیش دبستانی و مددکاری اجتماعی- اورژانس اجتماعی فعال بوده و آماده پذیرش دانشجو می باشد.

علاف اکبری همچنین کدرشته های مقطع کارشناسی موجود در این مرکز را مددکاری اجتماعی- اورژانس اجتماعی، تربیت مربی پیش دبستانی، مدیریت کسب و کار اینترنتی، مهندسی فناوری اطلاعات و مهندسی باغبانی- گیاهان دارویی و معطر عنوان کرد.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل، تاکید کرد: برگزاری کلاسهای آموزشی در شیفت بعد از ظهر، اعطای وام وزارت علوم برای بیش از ۷۰ درصد شهریه هر ترم با باز پرداخت بعد از فارغ التحصیلی از مزایای آموزشی این مرکز می باشد.

علاف اکبری مدارک مورد نیاز برای پیش ثبت نام در این مرکز را کپی شناسنامه از کلیه صفحات، کپی کارت ملی، آخرین مدرک تحصیلی عنوان کرد و گفت: علاقمندان جهت ثبت نام به آدرس شهرک کارشناسان، میدان شفا، ساختمان جهاددانشگاهی – مرکز علمی کاربردی مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۱۳-۳۳۷۴۹۵۱۲ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها